Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 21 - 30 van 30

Erwin de Bruijn, Double Media v.o.f.
26 jan 2011 20:51 
Wij zijn vandaag ook geweest, leuke gesprekken / discussies gehad met bedrijven waar we mee samen werken en eventuele dienstverleningen / producten waar we interesse in hebben. Er waren ook een aantal leuke presentaties, sommige wel erg basic, maar vaak zitten er nog wel leuke tips tussen.

Wij hebben de volgende presentaties bijgewoond:
- 10 gouden tips om de logistiek van webshops te verbeteren
- Online betalen kan altijd beter!
- Dikke poen verdienen met Google Analytics
- Haal 2 keer meer uit uw online campagnes

De laatste twee spraken ons het meeste aan.

We wilden ook nog de presentatie "Zoekmachinemarketing voor webwinkels: best practices voor SEO en Adwords" bijwonen, maar deze was zo bizar druk.

Aangepast op 26-01-2011 20:53 door Erwin de Bruijn
 Advertentie
iDEAL eenvoudig inbouwen in je website? Kijk op TargetPay.com ...
Slechts € 0,49 per transactie, geen opstart- of maandkosten! Gratis wekelijkse uitbetaling.
   Richard Pater, Insomedia
26 jan 2011 22:47 
Denk dat ik volgend event van zoiets maar is bijwoon, keer meeten met TBleden en vooral kennis opdoen.

(Helaas) kan ik er nu niet heen ivm. met nog net geen rijbewijs, dus hopelijk volgend event erbij!

M. Franken, Mentix Media
26 jan 2011 22:51 
Vandaag de beurs bijgewoond, vond het toch nog wel interresant. Wel erg veel webshop bouwers, dat sprak me minder aan . Verder aantal mensen van TB mogen ontmoeten wat erg gezellig was! Heb zelf geen webshop maar vond het wel erg leuk om het gebeuren eromheen te zien.

Vond de presentaties niet helemaal geweldig, Dikke poen verdienen met Google Analytics was wel leuk. Andere 2 welke ik gezien heb waren niet denderend.

Robbie Noordhuis, Online Activity B.V.
26 jan 2011 23:24 
Ook vandaag heen geweest, was gezellig en ook diverse TBforum leden ontmoet. De bedoeling was de lezing "Hoe bereik ik mijn potentiële klanten en hoe haal ik meer uit mijn klanten?" bij te wonen maar ik was niet de enige, met als gevolg dat alles vol zat.

Maar uiteindelijk toch niet verveeld, veel contacten opgedaan en veel mensen van o.a. affiliateprogramma's gesproken.

Absoluut de moeite waard!

Huig van der Waal, Particulier
27 jan 2011 01:42 
Waarschijnlijk ben ik er vandaag (donderdag) ook. Ben toch wel benieuwd naar al die positieve verhalen. Heb me kaartje alvast binnen.

Wie is er morgen nog meer? Altijd interessant om TB-ers te ontmoeten :)

Jeroen H., Jhinfo.nl
27 jan 2011 09:16 
even voor de duidelijkheid je kunt dan ook gelijk zelfde beurs 2 namen:

IMME Interactive Media and Marketing Event 2011

Datum 26 januari 2011 - 27 januari 2011

Openingstijden Dagelijks van 11.00 - 18.00 uur.

Deelnemersprofiel Aanbieders in: Online Marketing, Social media &

marketing, Community marketing Behavioral targeting Social Media Blogging,Interactieve advertising, Dialoogmarketin, IDTV, Podcasting, WebTV,IPTV, Video hosting & streaming
Voor wie? Marketing management, Online marketeers, Brand managers, Product managers, Media planners & buyers, Creatieven, Recruiters, Channel managers, Overige ge nteresseerden

Website (Log in om link te zien!)

Daniel F., Particulier
27 jan 2011 09:19 
Ik ga zo ook naar de webwinkelvakdagen (ben er rond 12.00) wil je me spreken? Bel me dan even op 06-27166167

Robin Ponne, Particulier
27 jan 2011 09:46 M 
Ik ga straks ook een kijkje nemen! Heb al een paar afspraken bij stands. Lijkt me een interessante dag!

Arnoud Paauwe, Smartbink
27 jan 2011 09:51 
Ik ben er vandaag ook, ben erg benieuwd

Jeroen H., Jhinfo.nl
27 jan 2011 10:24 
ben er tegen 11.30

M. Landeweerd, Libertes
27 jan 2011 13:39 
En iemand nog nieuwe dingen gezien? Op de vakdagen beurs weinig vernieuwends. Op de IMME stonden wel 1 of 2 leuke concepten.

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed