| Vorige | 1 | | Volgende | 11 - 20 van 20 |
Jason K., Particulier |  26 jan 2011 17:39 | Beste,
Hier hetzelfde ontwerp, maar dan zonder gradient. De achtergrond van de menubalk en de tekst is hier dus eentonig grijs, zonder een overloop. Kunt u zelf kiezen wat u meer aanspreekt, dit oogt wat rustiger.
(Log in om link te zien!)
Met vriendelijke groet,
Jason Koolman |
Aangepast op 27-01-2011 18:51 door Jason K.
| | |
Wouter van L., Brightwood |  27 jan 2011 20:57 | @Jason: Ziet er goed uit! Heb eigenlijk vrij weinig opmerkingen. Behalve dat je misschien een submenu kan ontwerpen zoals in de powerpoint. een horizontale versie heeft de voorkeur. Er moet wel een duidelijk onderscheid zijn tussen het submenu en het hoofdmenu.
@Thomas: Hetzelfde verhaal hier. Zou je het submenu beter kunnen laten onderscheiden van de rest?
Voor beiden geldt ook dat er vier vlaggetjes zichtbaar moeten zijn om een taal te kiezen. Zoals in de powerpoint beschreven.
Ik zie ook nog graag andere ontwerpen van mensen! |
| | |
Jason K., Particulier |  27 jan 2011 21:34 | Beste,
Welk ontwerp geeft u de voorkeur om aan door te werken?
(Log in om link te zien!) Solide kleur?
(Log in om link te zien!) Gradient (overloop) kleuren?
|
Aangepast op 27-01-2011 21:34 door Jason K.
| | |
Mohamed Bourjel (Mohamed B.), Particulier |  1 feb 2011 20:44 | Mijn inzending voor deze contest:
(Log in om link te zien!)
Met vriendelijke groeten,
Mohamed bourjel
Mediazstudios interactive media |
Aangepast op 03-02-2011 03:03 door Mohamed Bourjel (Mohamed B.)
| | |
Jason K., Particulier |  3 feb 2011 21:46 | @Mohamed
Ziet er ook goed uit, alleen niet op maat gemaakt ;) Stond al op je portfolio
Deadline is vandaag toch? |
| | |
Martin K., Skytz |  3 feb 2011 21:58 | De deadline is 4 februari. |
|
Ik ga kijken of ik morgen nog een inzending kan plaatsen! Hoop dat ik voldoende tijd heb hiervoor. |
| | |
Mohamed Bourjel (Mohamed B.), Particulier |  7 feb 2011 06:53 M | Contest is alweer een dag of 3 afgelopen graag meer duidelijkheid ?
En graag ontvang ik feedback op mijn inzending
Met vriendelijke groeten,
Mohamed bourjel |
Aangepast op 07-02-2011 06:54 door Mohamed Bourjel (Mohamed B.)
| | |
Wouter van L., Brightwood |  7 feb 2011 15:09 | Mohamed, de contest duurde tot en met vrijdag. Vandaag is weer de eerste werkdag. Ik zal vanavond of morgenochtend de winnaar posten. |
| | |
Wouter van L., Brightwood |  8 feb 2011 15:55 | Heren ik kan jullie mededelen dat Jason de contest heeft gewonnen. Gefeliciteerd!
Ik neem even contact met je op over een paar kleine aanpassingen en de afwerking. |
| | |
Jason K., Particulier |  8 feb 2011 23:07 | Mooi om te horen! Bedankt allemaal voor het meedoen.
@Wouter Van L
Ik heb een PB verstuurd |
| | |
Vorige | 1 | | Volgende
| |
|
|
|