Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 21 - 25 van 25

Tim Potters, Particulier
25 jan 2011 15:35 
Dit kan gewoon wanneer de "werknemer" jou een factuur uitschrijft, is precies hetzelfde als je bijv. iedere maand een factuur krijgt van een webdesigner, die hoef je ook niet vast in dienst te nemen !

Richard O., Particulier
25 jan 2011 15:55 
En als die webdesigner minder dan 4 opdrachtgevers heeft en jij geen VAR verklaring van hem kan overleggen heb je hetzelfde verhaal: kans dat je premies mag gaan afdragen.

Aldo B., Particulier
25 jan 2011 20:03 
Dit is België niet....

Ahja, want dat wist ik niet... $!=+#?@

Naar aanleiding van Europese richtlijnen en handel, en zeker in Benelux, zal dat niet veel verschillen.

En is een eenmanszaak geen vennootschap. Daarnaast zijn de vennootschapsvormen in NL en BE sowieso niet met elkaar te vergelijken.

Dat is een standaard principe bij bedrijven. Ongeacht BE of NL.

Maar wat mij betreft, hoeft er met mijn vorige post geen rekening gehouden worden, noch door jullie, nog door de TS.

Tim Potters, Particulier
26 jan 2011 21:35 
En als die webdesigner minder dan 4 opdrachtgevers heeft

Dan is diegene verkeerd bezig ;)

Richard O., Particulier
26 jan 2011 21:48 
Naar aanleiding van Europese richtlijnen en handel, en zeker in Benelux, zal dat niet veel verschillen.
Los van het feit dat het hier sociale wetgeving betreft is denk ik het sterkste bewijs van jouw ongelijk dat zoiets als een VAR verklaring niet bestaat in België.

Aldo B., Particulier
27 jan 2011 14:18 
Los van het feit dat het hier sociale wetgeving betreft is denk ik het sterkste bewijs van jouw ongelijk dat zoiets als een VAR verklaring niet bestaat in België.

Ok

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed