Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | Volgende 31 - 34 van 34

Tim Hazekamp (Tim H.), THD Designs
18 jan 2011 20:24 
Ik heb inmiddels een aanbod gekregen van een TB lid om ernaar te laten kijken, verder nog geen antwoord van gehad, ik hou jullie op de hoogte, leuk dat het topic in de spotlight staat :)

Advertentie
Micropayments via 0900, Premium SMS en iDEAL. Kijk op www.targetpay.com voor de beste uitbetalingen en eenvoudige API!
   G. Kok, Webnuts
18 jan 2011 23:36 
Wellicht een idee om samen met wat mede TBérs een hele smerige blacklist van oplichters publiekelijk te maken (simpele website). Ik lig er niet wakker van om zulke gasten eens lekker bij naam te noemen.

Ik zou bijna zeggen prima plan. Alleen jammer dat je nooit weet of dit waterproof is. Zo kan het namelijk dat iemand een onenigheid krijgt over wat dan ook (prijs, evt. vertraging, late reactie, meer wensen dan geoffeerd, noem maar op), en dat vervolgens deze namen op de lijst verschijnen. Dat zou niet moeten kunnen, toch?

Daarbij zijn er altijd twee schuldig. Je hebt het verhaal van de tegenpartij niet gehoord en weet dus niet of de klager gelijk heeft. Zo kan het zijn dat persoon 1 klaagt dat persoon 2 niet betaalt, terwijl persoon 2 vindt dat persoon 1 niet heeft geleverd wat hem was beloofd.

21 jan 2011 09:26 
EEN UPDATE!

Door de zeer gulle hulp van dhr. Udo Peters ben ik contact gekomen met de wanbetaler.

Ik ontving een mailtje met zeer veel smoesjes (naar mijn idee)
o.a. 'er was binnen de groep miscommunicatie', en 'door slechte investeringen heb ik nu geen geld'.

Het blijkt nu ook dat ik al die eerdere tijd contact heb gehad met iemand anders die zich voordeed als mijn klant.

Ik hou jullie op de hoogte.

Marvin S., Particulier
25 jan 2011 14:36 
al meer bekend Tim?

25 jan 2011 15:06 
Er is afgesproken dat hij in termijnen zou betalen, ik check vanavond of ik de eerste termijn binnen heb, dan horen jullie weer meer :)

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed