Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | Volgende 31 - 35 van 35

Jop Peters, Mastercoding
9 jan 2011 22:53 
Het enige wat ik uit de post van TS haal is dat hij zich af vraagt of hij recht heeft op het product ja dan nee. Twijfel over de juistheid van de prijs zie ik niet terug.

Paul Suk, Particulier
9 jan 2011 23:01 
De TS vraagt inderdaad of hij recht heeft op het product. Dit geeft aan dat hij twijfelt of hij recht heeft op het product en er valt op te maken dat hij twijfelt omdat hij niet zeker weet of het een foutje is of dat het de bedoeling was.

Uit de vraag of hij recht heeft op het product vloeit automatisch de vraag voort of de prijs juist is. Daarna moet er gekeken worden of er al dan niet voldaan is aan de onderzoeksplicht.

Jop Peters, Mastercoding
10 jan 2011 09:03 
Je hebt gelijk, maar die vervolgvraag is voor een leek helemaal niet vanzelfsprekend, daar knelt je redenatie.

Richard O., Particulier
10 jan 2011 10:11 
* Daarom post TS ook hier
* Elke Nederlander wordt geacht de wet te kennen

Jop Peters, Mastercoding
10 jan 2011 10:29 
Laten we het er bij houden dat het allemaal niet zo zwart wit is als we hier proberen te verkondigen. We praten teveel langs elkaar heen om tot een consensus te komen. Dat is ook helemaal niet nodig want het antwoord voor TS is duidelijk (dat was het althans, voor onze discussie ).

--edit--
Mocht je discussie nog wel willen voeren, stuur dan even een PM/e-mail, daar sta ik altijd open voor :).

Aangepast op 10-01-2011 10:31 door Jop Peters
   Stef V., Particulier
10 jan 2011 10:59 
Hehe idd een discussie.
Ik weet voldoende en kijk even wat ik ga doen.

Bedankt iedereen!

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed