Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 17 van 17

N. H...., Particulier
29 dec 2010 18:31 
bedankt richard voor deze uitleg.

naja een creditcard is voor mij geen - puntje dan maar zal voor iedereen verschillend zijn.

Richard O., Particulier
29 dec 2010 18:32 
Voor mij ook niet maar feit dat je beperkt bent in je opties is wel onhandig soms.

Jorden Chamid, TotallyHosted
29 dec 2010 20:48 
Ik ben ooit begonnen met hosting van mijn eigen sites in de USA. Dit was puur op basis van het kostenplaatje. Hosten in Nederland was toen nog erg prijzig.

Op een gegeven moment kreeg ik de kans om het redelijk betaalbaar naar Nederland te halen. Dat heb ik toen gedaan, omdat destijds (we spreken over een 15+ jaar geleden) de verbindingen in de USA echt dramatisch slecht waren. Dat is inmiddels stukken beter, maar toch zul je merken dat het werken met een Nederlandse server fijner is. Kwalitatief en qua snelheid zijn we in Nederland nog onovertroffen wat mij betreft, qua verbindingen.
Voor een site over je favoriete cavia maakt dat niet echt uit, voor je bedrijfswebsite is het echter wel prettig.

Ik weet natuurlijk niet hoe het er tegenwoordig voor staat, maar :
- Destijds was het soms erg lastig om overdag (in Nederland) support te krijgen.
- Netwerkstoringen waren destijds ongeveer 3x per maand (ben er vrij zeker van dat je dat nu niet meer zo vaak tegen zult komen).
- Telefonische support is altijd lastiger
- Niet makkelijk zelf sleutelen aan een server (al zal dat voor mij een grotere issue zijn dan voor 99% van de anderen; wij doen zelf al ons onderhoud en voor ons is dat dus ook belangrijk)
- Support was destijds van een dermate laag niveau dat je alleen maar kon hopen dat er niets mis was met je server, anders was het pech; nieuw servercontract afsluiten en backups terugrammen.
+ veel datatraffic tegen een lage prijs

N. H...., Particulier
29 dec 2010 21:43 
bedankt voor alle reacties met voor en nadelen ervan.

Ik ga er als nog eens over nadenken.

Ook heb ik een aanbod gekregen van een hosting bedrijf hier via het forum waarbij aan kijken ben of dit wat is.

W van den Brink, Particulier
30 dec 2010 00:01 
Dat het trager is begrijp ik.
Voor mij persoonlijk / de site is dit niet zo ramp dat het langzamer zal gaan.
Letwel dat snelheid van een website tegenwoordig bij Google ook een factor is voor de ranking van je website in de zoekresultaten.

Dylan J. A., Particulier
14 jan 2011 19:35 
Letwel dat snelheid van een website tegenwoordig bij Google ook een factor is voor de ranking van je website in de zoekresultaten.

Jij denkt dat Google onderscheid maakt in de vorm van millisecondes?

@TS, over hoeveel euro praten we eigenlijk? 50 euro of 500 euro?

Aangepast op 14-01-2011 19:35 door Dylan J. A.
   W van den Brink, Particulier
14 jan 2011 21:59 
Jij denkt dat Google onderscheid maakt in de vorm van millisecondes?
In US hosten versus in NL hosten gaat om meer dan milliseconden.

G. Biljardt, o23 Media
24 jan 2011 09:22 
Zolang je niet bij een budgethoster gaat is het soms best het kijken waard, maar kijk eerst goed naar Nederlandse hosters. Over het algemeen kom je in Nederland bij een "budgethoster" over het algemeen best goed terecht. Houd rekening met de tijdzones. Als je 's middags Nederlandse tijd support nodig hebt is het daar nacht. Houdt bovendien ook rekening met de koersen en de transactiekosten.

Aangepast op 24-01-2011 09:23 door G. Biljardt

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed