Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 14 van 14

Richard O., Particulier
28 dec 2010 15:40 
Inderdaad, alleen... je hebt het over de titel (zichtbaar voor de gebruiker) en TS heeft het over de meta description...

EDIT betreffende site gevonden - de titel is ook zo - en ik denk inderdaad dat het voor een cleanere indruk bij de gebruiker zorgt zodat deze eerder klikt.

Aangepast op 28-12-2010 15:42 door Richard O.
   Erik G., Particulier
28 dec 2010 16:23 
Inderdaad, alleen... je hebt het over de titel (zichtbaar voor de gebruiker) en TS heeft het over de meta description...

De description is in een aantal gevallen ook zichtbaar voor de gebruiker, namelijk in de SERP. Ik gebruik de meta description eigenlijk alleen om de CTR b van de SERP te verhogen. Wellicht dat het nog invloed heeft op de ranking doordat de CTR hoger wordt zoals W van den Brink aangeeft.

Of die streepjes werken is een kwestie van testen. In de title zie je ze ook regelmatig als vervanging van stopwoordjes en interpunctie zodat je meer trefwoorden kwijt kan.

Richard O., Particulier
28 dec 2010 17:05 
De description is in een aantal gevallen ook zichtbaar voor de gebruiker, namelijk in de SERP
Als je met site: zoekt wel maar anders niet...anders wordt volgens mij altijd het stukje getoond wat relevant is?

Martin Tit, Latos Webdesign
28 dec 2010 17:45 
je hebt het over de titel (zichtbaar voor de gebruiker) en TS heeft het over de meta description

Ik heb het over titel EN metatags, SEO draait juist om een combinatie van beide, niet enkel een titel en ook niet enkel metatags.

Erik G., Particulier
28 dec 2010 22:05 
Als je met site: zoekt wel maar anders niet...anders wordt volgens mij altijd het stukje getoond wat relevant is?

Als je je hoofdkeywords in je description zet zal die sneller relevant zijn en getoond worden. Naast je meta description kan google ook andere citaten van de pagina gebruiken of bijvoorbeeld de DMOZ beschrijving.

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed