Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 16 van 16

S. Vermaas, Particulier
26 dec 2010 19:41 
@Richard: betaal jij belasting over jouw giften? Je kunt een gift, voor een deel of helemaal, aftrekken van de belasting.

Advertentie
Micropayments via 0900, Premium SMS en iDEAL. Kijk op www.targetpay.com voor de beste uitbetalingen en eenvoudige API!
   Richard O., Particulier
26 dec 2010 19:50 
Ik was ironisch....
Ik reageerde op jouw opmerking dat " het idee van een gift wegvalt" wanneer je die aftrekt van de belasting. Wat mijns inziens een irrationele opmerking is.

S. Vermaas, Particulier
26 dec 2010 21:58 
Het idee van een gift is iets weg te geven, niet om het dan deels weer terug te vragen wat je net weer weg hebt gegeven. Lijkt mij dan...

Eelco Luurtsema, Luurtsema IS
26 dec 2010 22:55 
Dan betaal je dus belasting over je gift als je dat niet doet :)

Richard O., Particulier
27 dec 2010 07:51 
Je vraagt niet terug wat je hebt weggegeven, je voorkomt dat je belasting betaalt over iets wat je niet meer hebt. Begrijp je wel wat "van de belasting aftrekken" inhoudt?

Alexander Knoth, Knoth WebMedia & Hosting
27 dec 2010 12:44 
Begrijp je wel wat "van de belasting aftrekken" inhoudt?

Ik heb het idee dat heel veel mensen dit verkeer interpreteren. Die denken dat als je iets kan aftrekken je gelijk alles terug krijgt maar zo zit de wereld niet in elkaar

Richard O., Particulier
27 dec 2010 14:00 
Check. En ze denken dat je dan iets extra's krijgt, terwijl je voorkomt dat je extra moet betalen.

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed