Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende 41 - 41 van 41

Alexander Knoth, Knoth WebMedia & Hosting
21 dec 2010 13:40 
Wij draaien enkel met DirectAdmin en dat puur omdat we uiterst tevreden zijn over DirectAdmin als CP. Natuurlijk kent DA af en toe wel eens een probleempje maar met de support van John en Mark zijn problemen altijd snel opgelost wanneer je er zelf niet uit zou komen.

Maar ik ben het wel met Joep eens dat je niet kan zeggen dat slechte hosters 9 van de 10 keer gebruik maken van DirectAdmin en dat dit wellicht is vanwege de lage kosten.

Aan de andere kant misschien is DA wel een heel veel gebruikt CP en is het daarom een logisch gevolg dat ook slechte hosters dit gebruiken?

Wellicht tijd voor een grafiekje hoeveel % er DA gebruikt, hoeveel % er Plesk gebruikt en hoeveel % overige CP's gebruikt?

Ik vind DA een duidelijk en goed beheersbaar CP. Natuurlijk mist het nog wel eens bepaalde faciliteiten maar veel is ook eenvoudig toe te voegen.

In plesk ben ik echter slecht thuis, ik heb het wel eens gebruikt maar daar blijft het ook bij. De reden om voor ons DA te kiezen is omdat we het door en door kennen en dus ook mogelijke issues snel kunnen oplossen. Ik vind persoonlijk dat Plesk teveel bied waardoor het overzicht voor de veelal iets minder computer geschoolde klant ver te zoeken is.

Wij hebben met veel klanten te maken uit het MKB en ook wat grotere partijen die willen dat de website het doet en dat de e-mail functioneert. Die hebben geen boodschap aan al die opties. Dat zijn klanten die zich bezig willen houden met hun core-bussiness.

Maar ik ben van mening dat iedereen vrij is in zijn keuze en mening tot betrekking van CP's. Zo vind Jorden Plesk het einde en vinden Joep en ik dat wellicht van DirectAdmin.

@TS: Wat betreft de performance van je sites adviseer ik je de WP Super Cache plugin te installeren, dat scheelt al de helft van je problemen en ik zou een VPS of Dedicated overwegen wanneer je een grote hoeveelheid van dit soort WP sites hebt draaien. Wij hebben de afgelopen jaren ook ervaren dat veel WP sites op een shared omgeving een negatieve invloed hebben.

Aangepast op 21-12-2010 13:42 door Alexander Knoth
   Jorden Chamid, TotallyHosted
21 dec 2010 13:51 
Ik vind persoonlijk dat Plesk teveel bied waardoor het overzicht voor de veelal iets minder computer geschoolde klant ver te zoeken is.

Dat vind ik wel meevallen en is allemaal per knop uit te schakelen.

Ik zal wel eens een topicje openen zodra we een beta van ons eigen CP klaar hebben (zal paar maandjes duren).

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed