Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 21 - 25 van 25

Richard O., Particulier
15 dec 2010 20:12 
Ja, laten we met de huidige eigenaar naar de notaris gaan om een papiertje te halen en dan met dat papiertje naar de registrar, want dat is veel makkelijker en goedkoper dan de huidige eigenaar naar de registrar laten gaan.

/sarcasm

Yordi Keller, Particulier
15 dec 2010 21:28 
@Yordi: slim om op een openbaar forum te vermelden dat jij de gegevens wel even kan verschaffen, weet niet of je een SIDN account hebt welke gelinkt is aan je gebruikersnaam.

Helaas valt er niks te linken, zelfs qua naam niet

Daniel F., Particulier
15 dec 2010 22:19 
ik heb de oude eigenaar egvonden en heb die een bedrag betaald om mee te werken aan uit quarantaine halen.
Deze heeft vervolgens een domein overdrachts formulier getekend.
Deze domein overdrachts formulier moet ik morgen ochtend faxen naar de huidige registar die hem vervolgens uit quarantaine haalt en op mijn naam zet (op basis van dat overdrachtsformulier dus) en mij vervolgens de kosten daarvan in rekening brengt.
Dus als alles goed loopt staat de domeinnaam morgen of uiterlijk vrijdag op mijn naam, net 1 dag voor aflopen van quarantaine periode.

W van den Brink, Particulier
15 dec 2010 23:39 
Ik ben nou eigenlijk wel benieuwd om welk domeinnaam het gaat.

Daniel F., Particulier
16 dec 2010 11:16 
De naam is zojuist uit quarantaine gehaald en op mijn naam gezet.
Is dus gelukt om te bemachtigen.

ging om p*u*r*e*l*o*v*e*.*n*l (graag niet aaneengesloten in topic zetten)

Richard O., Particulier
16 dec 2010 12:28 
Mooie naam idd, leuk dat je die zo hebt bemachtigd.

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed