| Vorige | 1 | | Volgende | 11 - 17 van 17 |
Jorden Chamid, TotallyHosted |  6 dec 2010 20:18 | Vergelijk voor de gein eens een zelfgeschreven webshop met een Magento-webshop...
Magento raad ik je ten sterkste af als je een snelle webshop wilt. Wij hebben een supersnelle server van 3000 euro neergezet, helemaal gefinetuned en geoptimaliseerd voor magento en verder niets op gezet. Snelheid was nog om te huilen. Heb simpelweg nog nooit een snelle magento-shop gezien. |
| | |
Robin C., Particulier |  6 dec 2010 20:34 | Ik zou eens een kijkje nemen bij opencart, is een simpel stabiel en snel systeem. |
| | |
M. vd Elzen, M.vd.Elzen Online Solutions |  6 dec 2010 20:54 | Ik heb zowel een Magento danwel een Oscommerce shop.
Om een leuke shop te starten raad is toch oscommerce aan.
Werkt sneller en makkelijker en bovendien zijn er veel meer gratis add-ons voor te vinden.
|
| | |
Jeroen H., Jhinfo.nl |  6 dec 2010 22:02 | vind het leuk te zien dat er verschillende adviesen zijn en ga er zeker over nadenken wat te doen.
elke tip en idee is natuurlijk nog steeds van harte welkom |
| | |
Matthijs Huisman, Huisman Drukwerk BV |  6 dec 2010 22:05 | Hier draaien we ook OsCommerce, kregen veel complimenten van andere webshop-houders dat onze zo snel was. Magento heb ik nooit gebruikt, wel heb ik eens wat werkzaamheden verricht aan een Interspire webwinkel, die werkt ook wel prima. |
| | |
Ricky van B., Particulier |  6 dec 2010 22:29 | Alleen kost Interspire veel centjes, en is Magento gratis net als Oscommerce. |
| | |
Richard O., Particulier |  6 dec 2010 22:39 | Beetje kortzichtig om alleen naar licentiekosten te kijken he.. als je voor $295 kan voorkomen dat je € 1500 meer voor een zwaardere server moet neerleggen... |
| | |
Jeroen H., Jhinfo.nl |  6 dec 2010 22:59 | geef liever wat extra's uit dan dat ik na de hand problemen ondervindt.
mij gaat het er om wat goed is waar er mee gewerkt wordt en waarom |
| | |
Vorige | 1 | | Volgende
| |
|
|
|