Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 21 - 24 van 24

Rudolf Bos, Particulier
8 dec 2010 12:52 
Hoe ben je daar overigens achter gekomen?

Via mensen uit mijn netwerk die mijn naam terug vonden op plaatsen waar ik niet te vinden ben. Ook heb ik al iemand gevonden die het zelf heeft toegegeven.

Met een melding bedoel ik een plaatje op mijn website met de tekst 'Pas op voor oplichters, bel met [mijn telefooonnummer] zodat je zeker weet dat je met de echte Rudolf Bos te maken hebt'.

Marvin S., Particulier
8 dec 2010 16:24 
Met een melding bedoel ik een plaatje op mijn website met de tekst 'Pas op voor oplichters, bel met [mijn telefooonnummer] zodat je zeker weet dat je met de echte Rudolf Bos te maken hebt'.

Als dat 'standaard' zou worden en de oplichter doet hetzelfde. Wie is dan de echte Rudolf?? Denk niet dat dit werkt.

Sezer W, Particulier
9 dec 2010 01:09 
Ik heb dit in mijn postvak in ontvangen.
van Rudolf Bos <**********>
aan ********
datum 8 december 2010 12:56
onderwerp Invitation to connect on LinkedIn
verzonden door bounce.linkedin.com
ondertekend door linkedin.com

Afbeeldingen worden niet weergegeven.
Afbeeldingen hieronder weergeven - Afbeeldingen van ************ altijd weergeven
LinkedIn

I'd like to add you to my professional network on LinkedIn.

- Rudolf
Rudolf Bos
Graphic designer at Landstra & de Groot Webdesign
Netherlands

Confirm that you know Rudolf

© 2010, LinkedIn Corporation

Aangepast op 09-12-2010 01:10 door Sezer W
   Rudolf Bos, Particulier
9 dec 2010 16:06 
Klopt, ik heb direct maar een facebook en een linkedin account aangemaakt. Bedankt voor de tip daarvoor ;)

Patrick Akkers, Particulier
10 dec 2010 01:35 
Patrick, het gaat hier toch niet om klantenbinding of om een klant voor je te winnen, het gaat er hier om, hoe een klant kan weten of hij/zij echt met jou of je bedrijf te maken heeft. Aangezien ik denk dat nog steeds een hoop mensen niet gaan zoeken naar een twitter account o.i.d. vind ik de opmerking "gewonnen" een beetje vreemd.

Daar heb ik het toch ook niet over?
Je plaatst het woord gewonnen nu toch gewoon in een heel andere context? We praten ook niet over een voetbalwedstrijd.. tja, zo kunnen we heel ver afdwalen.

Aangezien ik denk dat nog steeds een hoop mensen niet gaan zoeken naar een twitter account o.i.d.

Zolang jij dat wil denken, prima. Maar dan snap je mijn opmerking dus totaal niet.
Je moet niet voor anderen gaan denken namelijk, daar zijn ze prima zelf toe in staat. En inderdaad, misschien kijkt 9 van de 10 er niet naar. Maar als die ene persoon wordt aangesproken door jouw "dubbelganger" en die ene persoon die kijkt toevallig wel, dan heb je die dus gewonnen.

Maar je kan ook kortzichtig zijn en alles negatief bekijken en er dus helemaal niets aan doen om het proberen te voorkomen. Maar dan kan ik je zwart op wit geven dat er ook helemaal niets gaat veranderen en dat jij hier in de toekomst wellicht een soortgelijk topic opent.

Aangepast op 10-12-2010 01:35 door Patrick Akkers

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed