Patrick, het gaat hier toch niet om klantenbinding of om een klant voor je te winnen, het gaat er hier om, hoe een klant kan weten of hij/zij echt met jou of je bedrijf te maken heeft. Aangezien ik denk dat nog steeds een hoop mensen niet gaan zoeken naar een twitter account o.i.d. vind ik de opmerking "gewonnen" een beetje vreemd.
|
|
Daar heb ik het toch ook niet over?
Je plaatst het woord gewonnen nu toch gewoon in een heel andere context? We praten ook niet over een voetbalwedstrijd.. tja, zo kunnen we heel ver afdwalen.
Aangezien ik denk dat nog steeds een hoop mensen niet gaan zoeken naar een twitter account o.i.d. |
|
Zolang jij dat wil denken, prima. Maar dan snap je mijn opmerking dus totaal niet.
Je moet niet voor anderen gaan denken namelijk, daar zijn ze prima zelf toe in staat. En inderdaad, misschien kijkt 9 van de 10 er niet naar. Maar als die ene persoon wordt aangesproken door jouw "dubbelganger" en die ene persoon die kijkt toevallig wel, dan heb je die dus gewonnen.
Maar je kan ook kortzichtig zijn en alles negatief bekijken en er dus helemaal niets aan doen om het proberen te voorkomen. Maar dan kan ik je zwart op wit geven dat er ook helemaal niets gaat veranderen en dat jij hier in de toekomst wellicht een soortgelijk topic opent.