Je vindt zelf van niet?
(Log in om link te zien!) |
|
Goh, je hebt toch door dat ik in dat topic nog gereageerd heb en je het linkje heb gegeven waar je om vroeg? Het bleef al zo stil daarzo....
Ik zeg in het andere topic dit:
Heb ik gedaan, ben niet zo handig in zulke zaken |
|
als reactie op jouw verwijzing naar een vrij uitgebreid document. De jaarrekening wordt netjes textueel toegelicht dus die kan ik gewoon lezen i.p.v. helemaal uitpluizen op de cijfertjes, nogal een verschil, vind je niet?
Anyway. Winst in 2009 was 2,7 miljoen dus net 1 euro per domeinnaam. Het eigen vermogen dient als financiele buffer en vind ik niet onredelijk groot tov de omvang van de omzet.
Je opmerking "Zoveel geld verdienen voor zo weinig werk" vind ik dan ook misplaatst. Zo weinig werk is het echt niet.
|
|
Prima dat jij het niet onredelijk vindt en wel misplaatst... Gelukkig ben jij niet de graadmeter.
Ik vind het ook niet onredelijk om winst te maken en 1 euro per domeinnaam is w.m.b. ook niet het punt waar het om gaat. Maar je zaken goed regelen is toch niet al te veel gevraagd, zeker aan een instelling die dus niet gigantisch op de centen hoeft te letten en een dergelijk monopolie heeft weten te bemachtigen.