Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 20 van 20

Stef V., Particulier
30 nov 2010 23:04 
@ Erwin,
Weer zo'n nutteloos onderbouwd antwoord.
Jij weet toch helemaal niet wat ze overhouden.

Erwin de Bruijn, Double Media v.o.f.
1 dec 2010 09:06 
SIDN is weer terug online.

Joep Dohmen, JMD Hosting
1 dec 2010 09:29 
SIDN is weer terug online.

Hoera! Hun back-upsysteem ook?

Erwin S., ESWebMedia
1 dec 2010 10:02 
@ Erwin,
Weer zo'n nutteloos onderbouwd antwoord.
Jij weet toch helemaal niet wat ze overhouden.

Nee? Ik kan geen jaarrekeningen e.d. lezen?

Ben niet extreem onderlegd qua financiën maar echt wel goed genoeg om te zien dat men in 2007 een eigen vermogen had van 10 miljoen euro en dat er dat jaar alleen al ruim 1 miljoen bijgekomen was.

Richard O., Particulier
1 dec 2010 11:03 
Ik kan geen jaarrekeningen e.d. lezen?

Je vindt zelf van niet?
(Log in om link te zien!)

R Lees het jaarverslag even.
E Heb ik gedaan, ben niet zo handig in zulke zaken.

Anyway. Winst in 2009 was 2,7 miljoen dus net 1 euro per domeinnaam. Het eigen vermogen dient als financiele buffer en vind ik niet onredelijk groot tov de omvang van de omzet.

Je opmerking "Zoveel geld verdienen voor zo weinig werk" vind ik dan ook misplaatst. Zo weinig werk is het echt niet.

Aangepast op 01-12-2010 11:10 door Richard O.
   Erwin S., ESWebMedia
1 dec 2010 11:32 
Je vindt zelf van niet?
(Log in om link te zien!)

Goh, je hebt toch door dat ik in dat topic nog gereageerd heb en je het linkje heb gegeven waar je om vroeg? Het bleef al zo stil daarzo....

Ik zeg in het andere topic dit:

Heb ik gedaan, ben niet zo handig in zulke zaken

als reactie op jouw verwijzing naar een vrij uitgebreid document. De jaarrekening wordt netjes textueel toegelicht dus die kan ik gewoon lezen i.p.v. helemaal uitpluizen op de cijfertjes, nogal een verschil, vind je niet?

Anyway. Winst in 2009 was 2,7 miljoen dus net 1 euro per domeinnaam. Het eigen vermogen dient als financiele buffer en vind ik niet onredelijk groot tov de omvang van de omzet.

Je opmerking "Zoveel geld verdienen voor zo weinig werk" vind ik dan ook misplaatst. Zo weinig werk is het echt niet.

Prima dat jij het niet onredelijk vindt en wel misplaatst... Gelukkig ben jij niet de graadmeter.

Ik vind het ook niet onredelijk om winst te maken en 1 euro per domeinnaam is w.m.b. ook niet het punt waar het om gaat. Maar je zaken goed regelen is toch niet al te veel gevraagd, zeker aan een instelling die dus niet gigantisch op de centen hoeft te letten en een dergelijk monopolie heeft weten te bemachtigen.

Richard O., Particulier
1 dec 2010 12:50 
Maar je zaken goed regelen is toch niet al te veel gevraagd,
Dat ben ik helemaal met je eens. En daar is de "zoveel geld voor zo weinig werk" discussie inderdaad niet voor nodig. Dus laten we die dan ook niet voeren?

Mbt andere topic, die was ik uit het oog verloren. Bedankt voor het linkje. Inhoudelijk antwoord aldaar.

Erwin S., ESWebMedia
1 dec 2010 13:02 
Maar je zaken goed regelen is toch niet al te veel gevraagd,
Dat ben ik helemaal met je eens. En daar is de "zoveel geld voor zo weinig werk" discussie inderdaad niet voor nodig. Dus laten we die dan ook niet voeren?

Prima om hem niet te voeren, maar in mijn ogen zeker wel relevant. Als er geen geld is snap ik eerder dat er soms zaken niet optimaal worden uitgevoerd, maar als je geld zat over houdt moet je je zaken wel goed regelen.

Zelfs als je je zaken goed regelt kan er echt nog wel een iets (onvoorziens) gebeuren, maar het is wel vaak raak bij SIDN zeg.

Jorden Chamid, TotallyHosted
1 dec 2010 13:23 
Ik kan mij de laatste storing bij SIDN niet herinneren. Er is wel vaak (aangekondigd) onderhoud, maar een echte storing komt toch niet zo vaak voor...

Blijft wel als punt overeind staan dat het deze keer erg lang duurde, en dat ze toch echt beter moeten gaan controleren of alles wat gemonitored wordt, goed gaat. Ik neem aan dat er daar nu wel wat extra werk in gestoken gaat worden.

Richard O., Particulier
1 dec 2010 15:17 
Als er geen geld is snap ik eerder dat er soms zaken niet optimaal worden uitgevoerd,
Voor een vanuit de staat aangewezen monopolist die zijn eigen tarieven kan bepalen gaat dat niet op.

Erwin S., ESWebMedia
1 dec 2010 20:59 
Precies, dus moeten ze met die aanwezige tarieven ook zorgen voor iets dat goed werkt.

Dat ze hier, gezien de situatie, niet toe gedwongen worden is zonde.

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed