Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 11 van 11

Hjalte Niehorster, SMSAankoop
28 nov 2010 15:02 
Laten we een ding niet vergeten. Sociale meida kan je maken en/of breken.

Het is belangrijk dat je je boodschap goed formuleerd en zorgt dat het niet te moeilijk is om te "verstaan/begrijpen."

In het filmpje van Alexander wordt verteld waarom de invloed van sociale media zo belangrijk is en hoe het is ontstaan. Hier wordt alleen gekeken naar de positieve kanten van sociale media, alleen als jouw product en/of service niet aan de wensen voldoet zijn de consumenten (grotendeels in mindere maten) ook bereid om hun negatieve danwel frustrerende mening over je service/producten te delen. Het kan je als bedrijf ook je kop kosten.

Een mooi en simpel voorbeeld is natuurlijk hoe You van 't Hek T-Mobile te lijf ging. Misschien is dit zelfs nog maar een heel simpel en klein voorbeeld van de krachten van sociale media.

Ik ben zelf van mening dat sociale mening en goede aanvullig is op je marketing plan, maar wees je van het bovenstaande bewust.

Advertentie
Eenvoudig geld verdienen op het mobiele internet kan vanaf nu met Mobile Content Billing van TargetPay. TargetPay is hiermee de eerste en enige in Nederland. Aanmelden is gratis en uiteraard met de beste uitbetalingen.
www.targetpay.com
   Dirk G., Particulier
28 nov 2010 15:10 
Voor degene die geïnteresseerd zijn in de academische onderbouwing waarom meedoen aan social media belangrijk is, heb ik het volgende document online gezet: (Log in om link te zien!)

Dit betoog heb ik onlangs geschreven en is gebaseerd op o.a. enkele journals met A-rating.

Veel leesplezier,
Dirk

Aangepast op 28-11-2010 15:12 door Dirk G.

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed