Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 21 - 22 van 22

Richard O., Particulier
28 nov 2010 00:12 
Ik denk dat het grootste probleem van jouw " tip" is dat je hem niet onderbouwt - en dat het ook onzin is. Kleinere hosting bedrijven zijn vaak eerder geneigd een onervaren klant even op weg te helpen, is wat ik hier vaak lees.

Los daarvan vind ik je eerlijk gezegd een beetje zeuren. Die installatiekosten hebben ze gewoon gemaakt en het feit dat er installatiekosten ZIJN tonen meteen aan dat er sprake is van installatie en daarmee van maatwerk. Had je dus kunnen weten. Zo'n zin over groen product vind ik wat vergezocht.

Advertentie
Eenvoudig geld verdienen op het mobiele internet kan vanaf nu met Mobile Content Billing van TargetPay. TargetPay is hiermee de eerste en enige in Nederland. Aanmelden is gratis en uiteraard met de beste uitbetalingen.
www.targetpay.com
   W van den Brink, Particulier
28 nov 2010 01:40 
En niet te vergeten onderstaande:

Sluit u een dienst af die u meteen wilt laten beginnen? Bijvoorbeeld een abonnement voor mobiel bellen? Dan hebt u geen bedenktijd.

(Log in om link te zien!)

Max H., Particulier
29 nov 2010 13:06 
@W van den Brink
Dankjewel het is meteen opgehelderd.

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed