Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | Volgende 31 - 36 van 36

Richard O., Particulier
24 nov 2010 23:11 
zoals ik al zei ga ik voor kleine bedrag (onder de low-xxx) niet veel moeite doen om het formeel helemaal in orde te krijgen.
Prima, moet je zelf weten. Als je nou ook nog het topic achterwege laat, dan zijn we allemaal blij... want topics waarin mensen om advies vragen en zeggen 'ja dat weet ik allemaal wel, maar.... ' vind ik nogal tijdsverspilling....

I. van Zon, Vioza
24 nov 2010 23:18 
@Martin, ik weet dat de reacties goed bedoeld zijn, enkel ga ik geen contract afsluiten voor een bedrag onder de low-xxx, ook kan ik niet factureren aangezien ik niet over een KvK nummer oid beschik.

Wat een onzin, haal dan meteen die gegevens uit je profiel??!??!

Martin Tit, Latos Webdesign
24 nov 2010 23:34 
@Martin, ik weet dat de reacties goed bedoeld zijn, enkel ga ik geen contract afsluiten voor een bedrag onder de low-xxx, ook kan ik niet factureren aangezien ik niet over een KvK nummer oid beschik.

Een beetje een vreemde reactie vind ik dit.
Je beschikt niet over een KvK nummer, dit staat overigens wel in je profiel.
Tevens geef je aan dat het om een low xxx bedrag gaat. Alle tijd en energie die je hierin steekt kost toch veel meer dan een low xxx bedrag? Ik denk dat dit voor ons allen verspilde moeite is. Dit is dan ook mijn laatste reactie in dit topic. Ik heb je geprobeerd te helpen, door een (voor iedereen) nuttige tip te geven. Als jij vindt dat het om een te laag bedrag gaat om een contract/overeenkomst uit te schrijven, tsja, waarom kom je dan hier klagen als het mis gaat?

Erik G., Particulier
25 nov 2010 09:21 

Dit is de afweging die elke ondernemer moet maken. Neem je het risico op wanbetaling of probeer je dat te verminderen door diep onderzoek te doen naar je klant. En een stukje risico houd je bijna altijd.

Als jij vindt dat het om een te laag bedrag gaat om een contract/overeenkomst uit te schrijven, tsja, waarom kom je dan hier klagen als het mis gaat?

Helemaal mee eens.
Risico nemen betekent ook dat het mis kan gaan. Als je dat niet wil dan zul je moeten investeren. Dat kan betekenen dat je misschien geen low-xxx klussen meer wilt aannemen.

Richard O., Particulier
25 nov 2010 10:43 
ook kan ik niet factureren aangezien ik niet over een KvK nummer oid beschik.
Je houdt zelf ook rare verhalen, het bedrijf in je bedrijfsprofiel heeft gewoon een KvK nummer (ook volgens de KvK). Hoe zit dat dan?

Robin L., Roboo
25 nov 2010 11:43 
@Richard "Als je nou ook nog het topic achterwege laat".

Ik ben bij dat bedrijf weg

Moderators, Moderator
25 nov 2010 11:55 
Het betreffende bedrijfsprofiel is door ons nu verwijderd.

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed