Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 17 van 17

Erwin de Bruijn, Double Media v.o.f.
22 nov 2010 11:41 
@Eric G: Zo rap zal het nog niet gaan hoor met die afschaffing.

Maarten S., Rinada Entertainment
22 nov 2010 12:23 
Zelf hoop ik wel dat er een registratie blijft voor bedrijven. Het geeft meer zakelijke zekerheid en maakt een onderscheid tussen welwillende hobbisten en bedrijven.

Ik zie, behalve mijn inschrijvingsbewijs, niets terug van mijn inschrijfgeld. Zelf vind ik het niet erg om een (financiele) drempel te hebben. Dat maakt het onderscheid.
Volgens mij kunnen ze beter kijken naar toegevoegde diensten dan naar afschaffen. Zorg er maar voor dat ze het geld waard zijn.

Richard O., Particulier
22 nov 2010 13:06 
Ik zie, behalve mijn inschrijvingsbewijs, niets terug van mijn inschrijfgeld.
Oh, ik wel... Ik krijg een glossy magazine waar ik nooit om gevraagd heb en we hebben allemaal leuk toegang tot een kvk.nl website die het na 24:00 niet meer doet.

Remco H., Particulier
22 nov 2010 13:56 
Zelf hoop ik wel dat er een registratie blijft voor bedrijven. Het geeft meer zakelijke zekerheid en maakt een onderscheid tussen welwillende hobbisten en bedrijven.

Geeft natuurlijk geen echte zekerheid, ook bij ingeschreven bedrijven heb je knoeiers zitten.

kvk.nl website die het na 24:00 niet meer doet.

handelsregister 24x7 bereikbaar met API + RSS: (Log in om link te zien!)

Karin H., Zooky
22 nov 2010 14:46 
Waarom is afschaffing een slechte zaak? Ik zie er eerlijk gezegd de meerwaarde ook niet van in. Net zo min als van het HBD (Hoofdbedrijfschap Detailhandel). Beide betaal ik enkel omdat ik daartoe verplicht ben.

Aangepast op 22-11-2010 14:46 door Karin H.
   Richard O., Particulier
22 nov 2010 15:04 
handelsregister 24x7 bereikbaar met API + RSS: (Log in om link te zien!)
Weet ik. Het is toch tragisch dat er een particulier initiatief moet komen die met buitengewoon veel pijn en moeite gaat zorgen dat er 24x7 vrij beschikbare gegevens zijn, omdat KvK hier zelf verzaakt?

Remco H., Particulier
22 nov 2010 15:14 
Inderdaad tragisch en ook typerend voor de denkwijze van deze door ondernemers gesubsidieerde instantie.

M. Landeweerd, Libertes
22 nov 2010 15:42 
Het gaat hier wel enkel om de bijdrage, goede zaak, maar het geld moet ergens vandaan komen...

Geld voor inschrijving vind ik dan ook niet erg, maar dan moet elk uittreksel niet opnieuw xx kosten.

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed