Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende 41 - 50 van 50

Jason W., Particulier
5 dec 2010 17:51 
Beste Nick,

Bij deze zoals afgesproken de kleur varianten van het logo

(Log in om link te zien!)

M.v.g

Jason

Nick W., Particulier
5 dec 2010 22:55 
We gaan alle nieuwe inzendingen nog even rustig bekijken en maken morgen de uitslag bekend.

We zijn eruit. Jason is de winnaar. Iedereen bedankt voor deelname en Jason gefeliciteerd. Ik neem even contact met je op.

Aangepast op 06-12-2010 14:59 door Nick W.
   Koen van Emden, Particulier
6 dec 2010 15:14 
Ik zal contests nooit begrijpen.
Gefeliciteerd Jason!

Huig van der Waal, Particulier
6 dec 2010 15:35 
Van mij had je mogen winnen hoor Koen!

B. Deenik, Deenix
6 dec 2010 17:12 
Deze keuze snap ik ook niet, van mij had je ook mogen winnen Koen!
Jason, gefeliciteerd.
Sorry dat ik het topic omhoog bump, maar moest het toch echt zeggen.

Nick W., Particulier
6 dec 2010 18:08 
@ Koen: inderdaad. Als je op de dag dat de contest eindigt om 16:35 uur je eerste inzending plaatst en je niet de punten meeneemt die ik in de startpost en verderop in het topic heb aangegeven, dan begrijp je inderdaad helemaal niets van contests.

S. Geenen, Particulier
6 dec 2010 18:13 
Ik had 2 December mijn logo ingediend en ik heb ook geen commentaar ontvangen

Nick W., Particulier
6 dec 2010 18:17 
@ Siemen: ook jouw logo hebben we meegenomen in het overleg. Ik heb er geen commentaar meer op gegeven omdat de termijn te kort was en we geen behoefte hadden aan nog een nieuwe versie van jouw hand.

Daarnaast gaat het Koen er denk ik niet om dat hij geen commentaar heeft ontvangen (anders had hij zijn logo wel eerder ingediend), maar verbaast hij zich er blijkbaar over dat hij niet de winnaar is.

Aangepast op 06-12-2010 18:18 door Nick W.
   Koen van Emden, Particulier
6 dec 2010 20:56 
Ik verbaas me er niet over dat ik niet gewonnen heb,
ik verbaas me erover dat er bij contests vaak gekozen word voor kwalitatief slechte logo's.
In deze contest zijn meerdere logo's ontworpen die veel beter doordacht zijn en waar veel meer aandacht aan is besteed dan het winnende logo.

Contests gaan nog altijd om de klant een goed en kwalitatief product af te leveren en dat is hier duidelijk niet gebeurd.

Mvg,

Koen van Emden

Nick W., Particulier
6 dec 2010 21:06 
Contests gaan erom dat de klant een logo kiest dat hem aanspreekt en dat is precies wat hier is gebeurd. Over smaak valt te twisten. Wij zijn zeer tevreden met het logo van Jason.

Jason W., Particulier
6 dec 2010 21:09 
Bedankt iedereen,

@Koen, lees eens pagina 4 ( dit is de stijl die we zoeken ) jij kan toch niet bepalen wat een klant moet kiezen? Wind je niet zo op en wees eens blij voor de gene die wint .

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed