Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Volgende 51 - 55 van 55

Richard O., Particulier
20 nov 2010 07:47 
Voor zoekmachines geldt dit helemaal niet (Log in om link te zien!)

@Jochem misschien even op je taalgebruik letten

Ik heb gisteren nog even naar die uitzending bekeken. 't Was de aankondiging niet eens waard. Het hield ook ineens op, ik dacht dat er misschien later in de aflevering nog iets kwam, maar dat was niet zo.

Jasper de Boer, Particulier
20 nov 2010 10:42 
@Richard,

Jouw link gaat niet over foto's, maar over tekst.

Richard O., Particulier
20 nov 2010 11:14 
Mijn inziens vergelijkbaar: Google plaatst een thumbnail van het plaatje op de eigen servers maar linkt door naar het orgineel wanneer de gebruiker op het resultaat klikt.

Maarten M., Particulier
20 nov 2010 12:11 
Voor zoekmachines geldt dit helemaal niet blog.iusmentis.com/2009/10/29/hebben-zoekmachines-last-van-het-infopaq-arrest/

Dit gaat over de tekst bij de zoekresultaten... niet over afbeeldingen / foto's. Zit mijn inziens wel een verschil in..

Richard O., Particulier
20 nov 2010 14:47 
Nogmaals, een beeldcitaat is ook een citaat en mijns inziens is de situatie voor zoekmachines dus wel van toepassing.

(Log in om link te zien!)

Jasper de Boer, Particulier
20 nov 2010 17:53 
@Richard,

Ik begrijp je interpretatie, maar een beeld kan je nou eenmaal niet gedeeltelijk weergeven. Dat is zelfs een bewerking op het werk (staat volgens mij ook iets over in het vonnis).

Dan over het doorlinken. Google afbeeldingen wordt doorgaans niet gebruikt om bij de website te komen, waar de afbeelding opstaat. Dit kan wel, maar wordt het daar hoofdzakelijk voor gebruikt? Ik betwijfel dat sterk.

Persoonlijk blijf ik dit een moeilijke kwestie vinden.

Aangepast op 20-11-2010 17:53 door Jasper de Boer

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed