| Vorige | 1 | | Volgende | 11 - 13 van 13 |
Jochem Stoel (J. Stoel), Particulier |  16 nov 2010 03:16 | Dustin, weet je dat zeker?
Verder, het is nooit een probleem als je je meta waarden zoals language goed hebt ingevuld.
Is het misschien zo dat je meer backlinks hebt op Engelstalige websites? 1 of 2 backlinks op websites met een hele sterke positie kan misschien voor het verschil zorgen. |
| | |
R. Persoon, Particulier |  16 nov 2010 10:51 | Het zou een klein deel kunnen verklaren, maar in de google chromes die de laatste paar dagen zijn gedownload is de standaard zoekmachine .com en niet meer .nl. Ik heb er ook last van, als ik iets google in chrome dan zoekt hij dat op de .com en krijg ik niet echt de resultaten die ik wil. Het is inmiddels ook weer opgelost, nu staat standaard NL weer ingesteld als je chrome download. |
| | |
Eric Bruggema, EB Internet Diensten |  16 nov 2010 12:23 | Ik heb toch nog even in de source gekeken van mijn site :D
En zag dat ik content-language op NL heb staan... dus heel apart! |
| | |
Jochem Stoel (J. Stoel), Particulier |  16 nov 2010 17:15 | Het kan inderdaad Google zelf zijn geweest die liep te n00ben, maar dan nog verwacht ik niet dat zo'n enorm percentage Chrome gebruikt dat al je verkeer ergens anders vandaan komt. |
| | |
Vorige | 1 | | Volgende
| |
|
|
|