Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | Volgende 31 - 38 van 38

Richard Pater, Insomedia
2 nov 2010 13:54 
(Log in om link te zien!)

Wat ik hiervan vreemd vind, GeenStijl is net zo goed TMG?

W van den Brink, Particulier
2 nov 2010 14:56 
Ondanks dat Facebook er 'netter' uit ziet vind ik het wat betreft hoe bepaalde functionaliteit werkt minder gebruikersvriendelijk dan Hyves.

Ron O., DigtalX
2 nov 2010 15:15 

Voor mij als student voegt het internationale karakter zeker wat toe.

Wel iets natuurlijk, maar het moge duidelijk zijn dat Hyves een andere doelgroep heeft.

www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/11/gs_gaat_hyvers_permabannen.html

Wat ik hiervan vreemd vind, GeenStijl is net zo goed TMG?

Gelukkig menen ze wat er staat, zoals ze dat altijd doen..?

En ze zitten bij GeenStijl altijd te 'zeuren' op hyves, dus het zou wel een enorme draai zijn het opeens te omarmen. Daarnaast neem ik aan dat beide partijen gewoon de vrijheid hebben.

Aangepast op 02-11-2010 15:16 door Ron O.
   Patrick Akkers, Particulier
2 nov 2010 15:43 
En ze zitten bij GeenStijl altijd te 'zeuren' op hyves, dus het zou wel een enorme draai zijn het opeens te omarmen.

Het is alleen diep triest om te zien dat de leden van GeenStijl zich zo laten manipuleren en zich zo laten meeslepen door hun "leider".
Snap niet dat die mensen als honden alles opvolgen wat GS opdraagt.

Erwin van den Boom, TargetMedia
2 nov 2010 16:10 
En ze zitten bij GeenStijl altijd te 'zeuren' op hyves, dus het zou wel een enorme draai zijn het opeens te omarmen. Daarnaast neem ik aan dat beide partijen gewoon de vrijheid hebben.

Ik vind het ook wel een opvallende zet. Je kan er als Geenstijl namelijk ook gewoon zonder waardeoordeel over berichten. Dat had niemand ze als zusterbedrijf kwalijk genomen lijkt me.

Nu komt het op mij een beetje over al 'kijk ons eens even onafhankelijk zijn'. Beetje geforceerd, niet?

Emiel van Rossum, Particulier
2 nov 2010 16:17 
Nu komt het op mij een beetje over al 'kijk ons eens even onafhankelijk zijn'. Beetje geforceerd, niet?

Ik heb ook het idee dat dit de achterliggende gedachte is, even benadrukken hoe onafhankelijk ze zijn. Dat was ook toen ze Jules Paradijs op de korrel namen tijdens het WNL vs Powned gebeuren.

Just W., Particulier
2 nov 2010 21:24 
Hoeft uiteraard niet perse. Ze hadden altijd al een hekel aan hyves en dit is dus gewoon in dezelfde lijn.

Wobbe Hendrik van der Vaart, Vaart Media
2 nov 2010 21:29 
@Richard,

Gekocht door TMG. Geenstijl mag zelf bepalen wat hun publiceren.

Jacob S., JS-Systems
3 nov 2010 05:57 
Denk dat hyves toch al beetje aan het afronden is :) dus goed dat die knakker hyves verkocht heeft, houdt ie er nog wat aan over :)

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed