Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 14 van 14

John Bouma, Particulier
4 nov 2010 00:03 
Heb zelf ook zo'n soortgelijke site gehad
paar duizend bezoekers per maand geen enkel probleem gehad met Buma/stemra.

naar mijn mening kan je het gewoon doen.
daarbij vind ik dat hele Buma/stemra dikke bullshit. elke cent dat ze uit je kunnen persen ze eruit zoals met deze onzinnige maatregelen.

Advertentie
Micropayments via 0900, Premium SMS en iDEAL. Kijk op www.targetpay.com voor de beste uitbetalingen en eenvoudige API!
   T. Barbillion, i2imedia
4 nov 2010 14:57 
daarbij vind ik dat hele Buma/stemra dikke bullshit. elke cent dat ze uit je kunnen persen ze eruit zoals met deze onzinnige maatregelen.

Dat van dat er uit persen ben ik met je eens. maar wat als ze je wel te pakken krijgen en je moet betalen met terug werkende kracht?

Emiel van Rossum, Particulier
4 nov 2010 17:23 
Heb zelf ook zo'n soortgelijke site gehad
paar duizend bezoekers per maand geen enkel probleem gehad met Buma/stemra.

Ja het is inderdaad dat zo lang je klein blijft illegale dingen wellicht onopgemerkt blijven. Ik ben het ook met je eens dat de wetgeving hierin erg onprettig is. Feit blijft alleen wel dat je iets illegaals doet. Dat jij je illegale bezigheid onder de radar van Buna hebt gehouden, betekend niet dat het dan mag.....

T. Barbillion, i2imedia
6 nov 2010 15:45 
Ik lees nu weer in dit topic: (Log in om link te zien!)

Ik ben nergens schuldig aan, omdat ik embed codes gebruik van (Log in om link te zien!) dus als het verboden is dan moet top gear daar de afleveringen eraf halen en dan zijn ze automatisch weg van mij website

Klopt dit? want dan zou ik dus andere radio zender kunnen embedden via hun code.

M. Franken, Mentix Media
6 nov 2010 16:36 
Volgens mij heeft dit niets te maken met BUMA maar met uitzendrechten van TV.

Aangepast op 06-11-2010 16:36 door M. Franken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed