Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 14 van 14

Erwin S., ESWebMedia
31 okt 2010 13:57 
Ach jongens, hou toch op.

Als je 0,05% van die markt kunt pakken moet je al blij zijn. Er bestaan al zoveel site's van bedrijven die dermate lang bestaan, geoptimaliseerd zijn, geld genereren, waarin geïnvesteerd wordt enz. enz.

Daar kun je gewoon niet (meer) tegen op.

Tjeerd K., Particulier
31 okt 2010 14:24 
Als ik naar de eerste 10 websites kijk die scoren met de zoekwoorden 'BMI berekenen' kan ik nou niet zeggen dat het van die hoogwaardige websites zijn.. Het zijn volgens mij eerder websites waar de laatste 2jaar niet aan gedaan is.

plaats 5 - (Log in om link te zien!) PR0
plaats 2 - (Log in om link te zien!) PR1

Dus om een website te maken die gaat scoren moet dan niet echt moeilijk zijn als je een beetje nette website van deze tijd kunt maken lijkt mij.

Aangepast op 31-10-2010 14:24 door Tjeerd K.
   Erwin S., ESWebMedia
31 okt 2010 14:30 
Als ik naar de eerste 10 websites kijk die scoren met de zoekwoorden 'BMI berekenen' kan ik nou niet zeggen dat het van die hoogwaardige websites zijn.. Het zijn volgens mij eerder websites waar de laatste 2jaar niet aan gedaan is.

plaats 5 - (Log in om link te zien!) PR0
plaats 2 - (Log in om link te zien!) PR1

Dus om een website te maken die gaat scoren moet dan niet echt moeilijk zijn als je een beetje nette website van deze tijd kunt maken lijkt mij.

Ik reageerde op de mensen die het over de markt voor afvallen e.d. hebben....

Andrew B., Particulier
31 okt 2010 15:17 
Met zo'n instelling kom je ook niet ver. Ik verdien als affiliatie van een gerenommeerd product gerelateerd aan afvallen een leuk maandbedrag (+ 3.000 euro).

Het heeft allemaal te maken met het vinden van de juiste zoekwoorden. Relatief veel gerichte bezoekers. Weinig concurrenten => long tail. Heel erg effectief!

Verzadigd?

Dat woord ken ik niet. Niks is verzadigd. Overal is een graantje mee te pikken. Als ondernemer moet je creatief genoeg zijn om zelf vast te stellen hoe dat haalbaar is.

Alexander Willemsen, Scito Media B.V.
31 okt 2010 21:44 
Nee joh, valt niks aan te verdienen, ik zou iets anders zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed