Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 21 - 26 van 26

W van den Brink, Particulier
25 okt 2010 17:59 
Alast dank. maar we gaan voor een buy now van 4 keer een maand omzet das iets meer dan het dubbele van dat we gedacht hadden.

[..]

ik heb genoeg mensen in mijn pm. ik zal hem dan ook niet meer publiekelijk aanbieden.

Ik moet zeggen dat ik het heel bijzonder vind dat iemand die zo op het eerste gezicht zeer a-commercieel is en binnen een uur besluit om de site voor rond de 30.000 euro minder te verkopen dan de vermoedelijke daadwerkelijke waarde toch een zeer winstgevende website weet te maken.

Ik kan echt niet begrijpen waarom je de website niet publiekelijk te koop zet met minimaal 8 keer maandelijkse winst als minimum bod?

Hoe meer potentiële kopers in de veiling hoe hoger de verkoopprijs.

Aangepast op 25-10-2010 18:00 door W van den Brink
 Advertentie
Micropayments via 0900, Premium SMS en iDEAL. Kijk op www.targetpay.com voor de beste uitbetalingen en eenvoudige API!
   Richard O., Particulier
25 okt 2010 21:51 
Wat ik wel apart vind is dat TS steeds topics opent waarin hij om advies vraagt wat met zijn site te doen, grote winsten maar tja geen affiniteit met de werkzaamheden, en vervolgens als reactie op alle (kwalitatief goede) adviezen zeer expliciet aangeeft daar helemaal niks mee te doen.

Ik zie eigenlijk twee mogelijkheden:
1) TS is inderdaad a-commercieel en bijzonder koppig en heeft gewoon een goede neus voor dingen
2) dit topics zijn verkapte verkoop topics en de hele a-commerciele inslag is een goede truuk

In beide gevallen ben ik er een beetje klaar mee hoe dit steeds gaat. Ik bedoel, als je dan niks met die adviezen doet, open dan of geen topic, of laat niet merken dat je er niks mee gaat doen.

Aangepast op 25-10-2010 21:53 door Richard O.
   Marvin S., Particulier
26 okt 2010 09:41 
Ik ben het ook met bovenstaande eens.

Maar wat ik niet snap, welke boodschap heb jij er aan dat 8x de winst per maand 'belachelijke' bedragen worden? dat is de website gewoon waard en als jij een potentiële koper d.m.v. statistieken kan laten zien dat het inderdaad zoveel oplevert, zal dit voor niemand een probleem zijn.

Nu je zo geheimzinnig doet en de prijs zo laag mogelijk wilt houden zorg je er alleen maar voor dat ineens 100x zoveel mensen interesse hebben.

Zoek de 'grote' partijen die wel minimaal 8x de winst per maand willen betalen. Dan is het Win-Win. Wat je nu doet zou ik bijna argwanend willen noemen omdat je zelf luchtjes aan je verkoop hangt.

edit:

Maar 10* de winst das toch niet normaal.
Dat krijg ik nooit verkocht.

Dat is jou mening. Zet hem te koop voor 10* de winst per maand. En dan niet alleen hier op tbforum maar ook op de internationale platforms, moet jij is opletten hoe versteld je soms kan staan Enige vereiste is dat je dan toch wel flink vrijheid in de stats moet geven aan potentiële kopers, maar dit is als het goed is niet meer als normaal.

Aangepast op 26-10-2010 09:44 door Marvin S.
   W van den Brink, Particulier
26 okt 2010 11:25 
Wat je nu doet zou ik bijna argwanend willen noemen omdat je zelf luchtjes aan je verkoop hangt.
Inderdaad, ik zou persoonlijk dan ook direct afhaken als iemand tegen advies in en tegen wat gebruikelijk is slechts 2 tot 4 keer de maandelijkse winst vraagt voor een goedlopenden website en het geen probleem vindt om ca 30.000 euro minder te vangen.

Als iets te mooi is om waar te zijn dan moet je als koper zijnde 9 van de 10 keer de dollartekens in je ogen negeren en hard weglopen.

Maar goed, ik wens de (anonieme) geïnteresseerden veel succes.

M Boulahfati, Particulier
26 okt 2010 15:03 
Hoe de TS zijn project wenst te verkopen, bepaalt hij vanzelfsprekend zelf. De enige vereiste is dat hij de potentiële kopers duidelijke informatie verschaft. En ik denk niet dat hij zijn verhaal niet kan onderbouwen.

Als hij cijfers kan voorleggen die een stabiliteit in de inkomsten bewijzen, dan zou hij MINIMUM 6 maanden winst kunnen krijgen. Ook rekening houdend met dat internetprojecten morgen opeens kunnen ophouden met bestaan.

Richard O., Particulier
26 okt 2010 15:15 
Hoe de TS zijn project wenst te verkopen, bepaalt hij vanzelfsprekend zelf
Het lijkt me in ieder geval wenselijk dat er geen verkapte verkooptopics in niet-V&A-forums worden geplaatst. En dat gevoel heb ik hier wel. Voor de tweede keer.

Moderators, Moderator
26 okt 2010 16:18 
Die wenselijkheid zien wij ook in en dat betekent dat deze 2de keer tevens de laatste keer is dat het op deze wijze in een niet-V&A (gezien het telkens verloop van de discussie) "te koop wordt aangeboden".

Een 3de en volgende keren kan/mag het expliciet in V&A.

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed