Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 20 van 20

Roger O., Kliq Internet
9 okt 2010 13:58 
Die ban aanpakken is behoorlijk kansloos, zeker in het begin. Dat krijg je niet binnen een jaar terug op het oude niveau.

Thomas Smit, Particulier
9 okt 2010 16:09 
Die tool is ook totaal niet betrouwbaar. Websites van mij die goed scoren in Google staan ook als gebanned.

Mitchell van H., WS Webs
9 okt 2010 16:45 M 
Ik weet niet of je hier wat aan hebt.
Maar vanaf de dag dat het spaargeld vrij kwam zijn al mijn lenen sites flink terug gevallen.. het begint nu pas weer aan te trekken.

Niels P., Particulier
9 okt 2010 16:57 
Sites zijn gewoon enorm gedaald in Google. :(

Richard O., Particulier
9 okt 2010 17:30 
Het is wel degelijk een penalty hoor, meerdere sites bevestigen het. Bezoekers en inkomsten zowat naar 0 herleid. Dan moeten er zaken veranderen om die ban aan te pakken
Er is verschil tussen een ban en een penalty.

Niels P., Particulier
9 okt 2010 17:40 
geen ban. Als ik in google 'site:www.xxxxxxxxx.xx' indruk, dan verschijnen alle pagina's nog. Alleen staan ze enorm laag bij de zoekresultaten. Pagina 6 ipv pagina 1 ofzo.

J. Buitenhuis, Particulier
9 okt 2010 18:02 
Google is gewoon bezig ;) merk het ook bij een site van me op een aantal keywords waarop normaal veel traffic binnenkomt, maar begint nu weer langzaam te stijgen.

(Log in om link te zien!)

Aangepast op 09-10-2010 18:04 door J. Buitenhuis
   Alexander Willemsen, Scito Media B.V.
10 okt 2010 00:44 
Je geeft het antwoord zelf al: zelfde ip. Als je zo onderling allemaal interlinkt ziet google dit gewoon als een netwerk. De totale linkwaarde van backlinks buiten jouw website, per website, moet hoger zijn dan de totale linkwaarde van jouw netwerk in z'n geheel, alleen dan kan je de sites interlinken op hetzelfde ip voor lange termijn.

Niels P., Particulier
10 okt 2010 16:36 
Alexander - volgens mij is dit de meest logische verklaring. Ik heb in de toekomst veel sites verkocht met hetzelfde theme (zelfde adsense plaatsing en dergelijk) en deze staan nog steeds hoog in Google.

Het probleem is dus te verhelpen door de sites op verschillende IP's te plaatsen, of de bestaande linkstructuur aan te passen.

MFA - Lijkt me onlogisch. Gemiddelde CRT is 6 - 8%
Nooit niet aan blackhat/greyhat SEO gedaan.

W van den Brink, Particulier
10 okt 2010 16:56 
Ik heb in de toekomst veel sites verkocht met hetzelfde theme (zelfde adsense plaatsing en dergelijk) en deze staan nog steeds hoog in Google.
Geef mij z'n teletijdmachine.

MFA - Lijkt me onlogisch. Gemiddelde CRT is 6 - 8%
MFA = Made for AdSense
CTR heeft niet te maken met het feit of een website wel of niet MFA is.

Niels P., Particulier
10 okt 2010 17:01 
In het verleden dus.

Oké, maar op de meeste sites staan 2 adsense blokken. Ze staan strategisch en springen inderdaad mooi in het oog, maar volgens mij is dat geen reden om mij een google penalty ban te geven. Dat zou eerder een Adsense Ban opleveren.

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed