Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Volgende 51 - 57 van 57

Verwijderde deelnemer
21 okt 2010 13:47 
Zoals eerder vermeld is middelen denk in inderdaad de beste/enigste optie.

Helaas!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marvin S., Particulier
21 okt 2010 13:55 
Paypal is ook een soort van bank, en mijn creditcard zit aan mijn bankrekening...

Volgens mij is Paypal een losstaand banksysteem waarop niemand kan achterhalen wat mijn saldo is. Zover ik weet ook de belastingdienst niet bij hun speurtocht naar jou inkomsten.

Verder als jou werkgever/uitkering/bankrekening etc. komen ze denk ik niet. (hoge bedragen moet de bank opgeven)

Het is tegelijkertijd het kromme van het belastingsysteem want hoeveel je ook inbrengt, aan het einde van het ritje ligt gewoon ALLES bij de belastingdienst. Dus de enige manier is de 'illegale' manier en gewoon buiten de deuren van Nederland houden.

Of er moet iemand zijn die nog een leuk kansspelbelasting truukje kent? Daar zijn dit soort bedragen peanuts.

W van den Brink, Particulier
21 okt 2010 15:52 
Paypal heeft in de EU een banklicentie van de in Luxemburg gevestigde Commission de Surveillance du Secteur Financier (CSSF).

Ik heb geen idee of gegevens aan de belastingdienst (kunnen) worden doorgeven ofwel dat de belastingdienst inzage heeft in de gegevens.

Maar wat niet is kan in de toekomst natuurlijk altijd nog komen.

Kortom: gewoon opgeven bij de belastingdienst.

Ruben Lubben, Particulier
21 okt 2010 18:45 
ook al zou het op een slinkse wijze doen dan zou hij het alsnog niet heer vermelden :p

Yordi Keller, Particulier
21 okt 2010 22:17 

Kijk is naar een E-zone N.V. , 2% belasting.

Wietse de Vries, Particulier
22 okt 2010 11:55 
ook al zou het op een slinkse wijze doen dan zou hij het alsnog niet heer vermelden :p

Ben op zoek naar een methode die ik desnoods bij de belastingdienst kan verifiëren. Aangezien ik het geld niet nodig heb en vast kan zetten/gespreid uitbetaald zijn er wellicht voordelen in die richting.

Heb wat ingelezen in de E-Zone N.V. maar twijfel of mijn situatie in aanmerking komt.
(Log in om link te zien!)
Heb iig het contact formulier ingevuld met een korte samenvatting.

Verwijderde deelnemer
22 okt 2010 13:31 
E-zone lijkt me niet, volgens mij moet je hiervoor een bestaande bv of nv inbrengen

Wietse de Vries, Particulier
22 okt 2010 13:38 
E-zone lijkt me niet, volgens mij moet je hiervoor een bestaande bv of nv inbrengen

Zo een idee kreeg ik ook van deze pagina
(Log in om link te zien!)
Maar vraag me af of dat voor E-Zone geld of alleen voor een normale Antilliaanse N.V.

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed