Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 13 van 13

J. Buitenhuis, Particulier
24 okt 2010 14:07 
Heb zelf een systeem geschreven die alles voor mij bijhoud kwa serp in google; (Log in om link te zien!)

Ben nu bezig om het systeem te herschrijven en in een ander jasje te steken.

J Binweg, Particulier
26 okt 2010 18:37 
Ja dat weet ik, het is erg goede software, en ik bedoelde dat commentspam naar mijn idee nutteloos is... Tenzij je het specifiek en professioneel aanpakt, dan kan het wel nut hebben, maar van die auto approve blogs zijn over het algemeen afgerond niks meer waard...

1 auto approve blog met 1000 outgoing links is bijna niks waard. 100k van deze blogs is daarin tegen best wel powerfull. Bij scrapebox gaat het meer om kwantiteit over kwaliteit. Alhoewel ik ook een klein lijstje heb met kwaliteit auto approve blogs ( do follow, PR2+, minder dan 100 outgoing links ).

Aangepast op 26-10-2010 18:38 door J Binweg
   Remco van E., Particulier
27 okt 2010 08:45 
1 auto approve blog met 1000 outgoing links is bijna niks waard. 100k van deze blogs is daarin tegen best wel powerfull. Bij scrapebox gaat het meer om kwantiteit over kwaliteit. Alhoewel ik ook een klein lijstje heb met kwaliteit auto approve blogs ( do follow, PR2+, minder dan 100 outgoing links ).

Kijk dat bedoel ik. Ik merk ontzettende groei in traffic na ee blast en dat blijft nagenoeg allemaal hangen.

Noëlle B., Particulier
28 okt 2010 16:10 
Ik werk met Wordpress sites. Er zijn verschillende applicatie mogelijk. Wat wil je precies? Kijken of je artikelen geoptimaliseerd zijn voor de zoekwoorden waarop je wil gevonden wordt of wil je weten of je hele website is geoptimaliseerd. Je kan een applicatie krijgen voor individuele posts en pagina. Je kan zien aan het percentage hoe geoptimaliseerd je pagina is.
Als je wordpress gebruikt dan is de allinseo plugin uitermate effectief. Je kan ook Seoplatinum gebruiken. Beiden zijn goed voor het optimaliseren van je site.

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed