Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Volgende 91 - 95 van 95

Eric Blaauboer, Internet-Id
12 nov 2010 23:40 
Het leukste vind ik toch wel om vanaf scratch een nieuw concept te bedenken en het te (laten) ontwikkelen. Als je echt iets hebt waarnaar geen vraag maar waaraan wel behoefte is, kun je goud verdienen. Tenminste, dat denk ik dan altijd maar. En we blijven ernaar streven. Wat zou je kunnen verdienen met een site in b.v. de entertainment branche in NL die 10k bezoekers per dag doet? Wat is daar het verdienpotentieel van? Ikzelf run diverse websites en heb het idee daar niet steeds het max uit te halen.

@Alexander - waarom zou je dit soort dingen niet aan de orde kunnen stellen als je zelf bedrifsmatig bezig bent? Zie je het als een taboe onderwerp oid?

Eric.

Jochem Stoel (J. Stoel), Particulier
13 nov 2010 00:29 
Misschien ziet hij het als gevoelige informatie?

Peter V., Particulier
14 nov 2010 17:34 
Wij zijn sinds een aantal jaren ook actief als fulltime (internet) ondernemer.
Naast een relatiebemiddelingsbureau dat al ruim 5 jaar draait zijn wij, mede naar aanleiding van de vele opmerkingen die wij kregen van mensen die zich bij ons bureau inschreven, eind 2008 begonnen met een datingwebsite die aansluit bij dezelfde doelgroep als het relatiebemiddelingsbureau.
Medio 2009 gevolgd door een 2e datingwebsite voor een totaal andere doelgroep.

Na aanleiding van de ervaringen opgedaan met deze websites, en de feedback van een groot aantal leden, hebben wij de software voor de datingsites volledig nieuw laten ontwikkelen en draaien daar sinds kort live mee.
Naast de 2 specifieke doelgroep datingsites zijn wij ook gestart met een 3e datingsite.
Door de grote drukte van het relatiebemiddelingsbureau (is geen internet onderneming maar een arbeidsintensieve tak van dienstverlening) ontbreekt het ons aan de tijd om deze 3e datingsite voldoende tijd en aandacht te geven.
De site is up and running met ledenbestand.

Mocht er daarom onder de tbforum leden iemand zijn die de (eerste of volgende) stap wilt zetten naar eigen ondernemerschap, dan is dit wellicht een optie.
Geen eisen aan diploma's of kapitaal, wel aan commercieel gevoel en ondernemerschap.
Als je aantoonbare marketing ervaring hebt, en enige jaren ervaring met het commercieel beheren van een website dan is dit een leuke kans.
Technische kennis is wel handig, maar niet nodig. Bouw en onderhoud van de sites is uitbesteed aan een externe partij.
De kwaliteiten die wij bij je zoeken liggen op het commerciële vlak.

Heb dit bericht bewust in dit topic geplaatst. Degene die wij zoeken heeft dit topic denk ik namelijk op zijn watchlist staan.

Peter

Gijs Bloemen, Particulier
6 dec 2010 16:23 
Ik maak gewoon sites en scripts naast mijn studie aan de TU Delft. Het is op dit moment gewoon nog om mijn studentenleven te financieren Ik studeer maritieme techniek dus heb er door mijn studie niet echt affiniteit mee. Over een X aantal jaar wil ik dan ook verder in de maritieme sector en niet in de internet branche.

Eric-T, Particulier
13 dec 2010 13:57 
Ik heb voor een onderzoek voor mijn opleiding een korte enquête gemaakt met betrekking tot Internetondernemers. Mensen die een internetonderneming hebben wil ik graag vragen om deze enquête in te vullen.
Dit is de link naar de enquête: (Log in om link te zien!)

Alvast bedankt voor degene die hebben invullen!;)

Willem L., Bannerwinkel/WebdesignZaanstad
16 dec 2010 23:17 
Ik werk fulltime in de administratieve automatisering. Bannerwinkel.nl is opgestart uit hobby maar kost me naast mijn fulltime baan nu zo'n 4 uur per avond. Ik wil daarom eerdaags de fulltime job gaan aanpassen naar een parttime job en meer tijd in de Bannerwinkel.nl gaan steken. Menig van de mensen die op dit topic hebben gereageerd heb ik dan ook wel via zakelijk oogpunt contact mee gehad en klusjes voor gedaan.

Grt, Wim

Aangepast op 16-12-2010 23:19 door Willem L.

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed