| Vorige | 1 | 2 | 3 | | Volgende | 31 - 40 van 40 |
R. Korebrits, Korebrits Internet Solutions |  23 sep 2010 13:31 | @Celestine
Ik probeer het meestal wel, maar zoals bijv. bij jouw design vind ik het extra lastig, omdat ik denk dat ik jou niet middels een aantal punten dusdanig de goede kant op kan sturen dat het een design is waar ik heel enthousiant van wordt... In eerste instantie vond ik het wel leuk, maar na wat andere dingen te zien toch niet meer. het is geen kwestie van een kleurtje aanpassen of een bordertje weg. het gaat om de website als concept.
Op dit moment vind ik alleen de website van Thomas Loyens geschikt.
[Edit]
Ik heb per pm een paar verzoeken gehad of de contest uitgesteld kon worden en gezien de inzendingen doe ik dit graag, dus bij deze zet ik de deadline op wo 29sept |
Aangepast op 23-09-2010 13:32 door R. Korebrits
| | |
Robin Ponne, Particulier |  23 sep 2010 14:33 | Beste,
Hierbij een inzending: (Log in om link te zien!) fotos kunnen veranderd worden naar eventueel bedrijfs fotos.
Met vriendelijke groet,
Robin Ponne
|
| | |
Karin S., Particulier |  24 sep 2010 19:35 | Beste R Korebrits,
Hierbij een aantal aanpassingen aan het ontwerp. Ik hoop dat het u bevalt en ik ontvang graag feedback.
(Log in om link te zien!)
KarinS |
| | |
G. Jacobs, Particulier |  29 sep 2010 20:01 | Bij deze ook een inzending van mijn kant
Heb de site zo simpel en overzichtelijk mogelijk gehouden, later toevoegen van afbeeldingen is mogelijk, maar gezien de originele site denk ik niet dat de klant daar behoefte aan heeft en zie ik voor een vervoersbedrijf de meerwaarde ook niet.
De icoontjes zijn zelf gemaakt en er kunnen nog meer gemaakt worden voor vervolgpagina's.
Groeten,
Gert-Jan
|
| | |
Harmen Vogel, Particulier |  29 sep 2010 21:28 | ook een inzending van mijn kant.
Er moet nog een duidelijke plaatje komen als koeriers bedrijf maar die kon ik zo 1 2 3 niet vinden.
Over het menu, de blauwe menu item is de active, de grijze is de hover. |
| | |
R. Korebrits, Korebrits Internet Solutions |  5 okt 2010 16:23 | Excuses voor de zeer late reactie. Ik heb even wat tijd nodig gehad om de ontwerpen te laten bezinken, maar zoals eerder gemeld vind ik de ontwerpen niet voldoen aan mijn eisen.
Ik wil iedereen wel bedanken voor de moeite, wellicht volgende keer beter. |
| | |
B. Visser, Particulier |  11 okt 2010 00:26 | Zit iedereen hier lekker hard te werken. Staat dezelfde contest op (Log in om link te zien!)  Lekker veel concurrentie dus. Succes allen! |
| | |
Huig van der Waal, Particulier |  11 okt 2010 02:38 | Omdat hier geen winnaar uit voortgekomen is hé |
Aangepast op 11-10-2010 02:38 door Huig van der Waal
| | |
R. Korebrits, Korebrits Internet Solutions |  12 okt 2010 17:24 | Idd, had ook al een bericht in mijn inbox. Ik was ontevreden over de inzending en nadat ik deze sloot heb ik besloten daar nog een poging te wagen. |
| | |
Vorige | 1 | 2 | 3 | | Volgende
| |
|
|
|