Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 ... 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Volgende 151 - 155 van 155

Michael Valk, Fresh Creations
29 okt 2010 10:57 
Iedereen heeft een andere smaak, dus iedereen heeft een beetje gelijk¿

Advertentie
TargetSMS.nl: betrouwbare SMS gateway voor zowel gratis SMS als Premium SMS. Geen setup- of maandkosten en de hoogste uitbetalingen!
   Patrick vd P., Particulier
29 okt 2010 11:55 
Ik vind de layout van Arnoud er prima uitzien, alleen 1 puntje : hij gebruikt het font Myriad Pro gebruikt, dit is namelijk GEEN websafe font en ga je dus ook niet zo gesliced krijgen. Daarbij is alle tekst smooth, ziet er als JPG wel beter uit maar krijg je dus ook nooit zo in html tenzij je gebruik van flash gaat maken. En dat word 'm niet met deze layout, althans daar is die niet voor ontworpen.

Maar de algemene indruk vond ik prima, niks op aan te merken ;)

D. Staal, Particulier
29 okt 2010 11:57 
@Michael: Smaak heeft niks te maken, met het hebben van gelijk.
Je krijgt pas je gelijk, als je aantoonbare bewijzen hebt.

Wel ben ik het eens met Julien.
De kleuren combinatie, blauw en de lichtere kleuren, passen in dit ontwerp erg goed bij elkaar.

Het ontwerp van Arnoud herken je uit duizenden, terwijl de rest eigenlijk weinig identity uitstralen. En het argument dat het ontwerp op Mollie lijk, is onzin. Daar zit een totaal andere stijl achter. Anders weet ik er nog wel een paar.

Aangepast op 29-10-2010 11:59 door D. Staal
   Martin K., Skytz
29 okt 2010 12:01 
Jongens er is nu wel genoeg gezeurd over de contest. Eerst maar eens afwachten wanneer hij online komt en hoe het er dan uit ziet.

J. de Bats, De Media Ambassade
29 okt 2010 15:41 
@ Patrick, ooit van Cufon, FontFace & Sifr gehoord? Daarmee kan je elke font gebruiken die je wilt, en in de code is het gewoon tekst ;). Beetje met de tijd mee gaan! Haha

Robin C., Particulier
29 okt 2010 16:31 
Hopelijk zullen ze die layout ook gebruiken bij targetpay en ringtonio
zo hebben ze een mooi geheel, en het is netjes web2.0

Vorige | 1 ... 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed