Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 21 - 30 van 30

Verwijderde deelnemer
11 sep 2010 00:56 
Je kan ook nog een notice and takedown laten uitvoeren. ictrecht kan je hierover informeren.

Eric G., Particulier
11 sep 2010 09:22 
Grappig dat mastercodes een PR 2 heeft en internetkraslot, het origineel dus, een PR 0....

Richard O., Particulier
11 sep 2010 10:26 
En als je dus op 'internetkraslot' zoekt dan rankt mastercodes.eu dus ook vet boven internetkraslot.nl...

Alexander Knoth, Knoth WebMedia & Hosting
11 sep 2010 10:43 
SIDN gaat zich er niet in mengen. Als de hoster niet thuis geeft dan kan je enkel aangifte doen. Dat lijkt me wat overdreven.

Nee natuurlijk doet SIDN dat niet want het betreft een .EU domein.

W van den Brink, Particulier
11 sep 2010 14:58 
En als je dus op 'internetkraslot' zoekt dan rankt mastercodes.eu dus ook vet boven internetkraslot.nl...
Dat is wel vreemd. Blijkbaar is Google dan toch niet zo streng als gaat om duplicated content. Of in de duplicated content detectie zit een vertraging.

Richard O., Particulier
11 sep 2010 15:18 
Google heeft natuurlijk geen mogelijkheid om te ruiken welke site het orgineel bevat. Ik denk dat onder meer de pagerank dan wel eens doorslaggevend zou kunnen zijn.

W van den Brink, Particulier
11 sep 2010 16:49 
Google heeft natuurlijk geen mogelijkheid om te ruiken welke site het orgineel bevat.
Als ze ongeveer tegelijkertijd online komen met dezelfde content dan kan Google dat niet achterhalen.

Maar stel nu dat het origineel al een paar weken of maanden eerder in de index is opgenomen. En het domein van duplicaat als website zijnde ook al in de index staat maar met andere of geen content en opeens met content komt die al bestaat dan lijkt het mij redelijk eenvoudig om te bepalen welke van de twee het origineel is.

Ik weet niet hoelang het orgineel al online is en hoelang de kopie online staat, maar ik vind het desondanks toch vreemd dat de kopie een (betere) ranking heeft.

Dorin Bouwman, Particulier
11 sep 2010 19:24 
Ik denk dat de ranking nog gebaseerd is op de naam,
internetkraslot.nl is nog maar een paar weken online,
hooguit een maand. Het lijkt me onmogelijk om PR2 te krijgen
in die tijd! Na de nieuwe update vanuit google zal dat wel
achteruit gaan.

Helaas gaat dat betekenen dat mijn layout en content dus niks
meer waard zal zijn na die update?

Ik weet nogsteeds niet wat ik nou moet doen om die site plat
te krijgen... ik kan wel de hele css omgooien, maar dan staat
nogsteeds de content erop!

R. Persoon, Particulier
11 sep 2010 20:14 
Misschien kan je wat doen met cannonical, (Log in om link te zien!) . Als google dan jouw site als het origineel ziet...

Aangepast op 11-09-2010 20:18 door R. Persoon
   Leon Z., Particulier
13 sep 2010 14:26 
Wat je kan proberen is de images die je gebruikt via php laten schrijven. Je kan dan controleren of ze op jou website staan of die van een andere en volgens mij zelfs laten doorverwijzen naar je eigen website. Heb dit al een paar gezien op google images dat ik op een fout klik maar automatisch werd doorgestuurd naar een andere website.

Je heb daardoor misschien zelfs extra bezoekers en soort van gratis domein :)

Richard O., Particulier
13 sep 2010 14:31 
Misschien kan je wat doen met cannonical, googlewebmastercentral.blogspot.com/2009/02/specify-your-canonical.html . Als google dan jouw site als het origineel ziet...
Tja dat zou je dan op de geripte kopie moeten doen...

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed