Stel dat je buurman op de shared hosting met zijn crimegame de boel 3 keer per dag onderuit trekt of het ip geblacklist krijgt? Dan komen jouw bestellingen voorlopig ook niet meer aan. |
|
Ik weet het niet maar wanneer iemand de server onderuit haalt door zijn script dan word ķe gewoon suspend gezet en krijgt ķe een email. Lijkt me niet meer dan redelijk om hem een kans te bieden het op te lossen. Blijkt dit niet te kunnen dan vriendelijk verzoeken zijn site elders onder te brengen.
Overigens geef je hier een leuk voorbeeld want crimegames heb je in twee varianten:
1. De hele serieuze webmaster die er serieus mee bezig is en deze heeft over het algemeen genomen een eigen server voor zijn game.
2. De ik doe maar wat en klooi wat rond webmaster maar die pakt een pakket met zoveel mogelijk dataverkeer tegen een zo laag mogelijke prijs.
Als je je site dus onderbrengt bij een host die niet op de bodem van de markt opereert dan zal je dit soort problemen niet snel hebben denk ik.
Net wat Joep al zegt een VPS kan een goede oplossing zijn en die heb je volgens mij ook al voor 10-15 euro in de maand.