Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 18 van 18

Erik van de Ven, Only Media
3 sep 2010 21:45 
Sorry maar ik betaal geen verhuiskosten.

Advertentie
Micropayments via 0900, Premium SMS en iDEAL. Kijk op www.targetpay.com voor de beste uitbetalingen en eenvoudige API!
   Sander Boers, WebniQ
3 sep 2010 21:47 
bied 2 euro, betaal verhuizing zelf:) hosting hoef ik niet.

3 sep 2010 21:51 
@ Sander, zie mijn eerste post: Opbieden met 5 euro. Er is al 0 euro geboden, dus kan niet minder dan 5 euro bieden.

Sander Boers, WebniQ
3 sep 2010 22:33 
5 euro dan:)

Richard O., Particulier
3 sep 2010 23:16 
Als ik de website verkoop, dan spreekt dat toch voor zich dat ik niet zelf nog levenslang, de jaarlijkse kosten voor het hostingpakket voor die website ga betalen.
Levenslang? Mis ik iets?

Verkopen jullie websites, die jullie daarna nog jaarlijks betalen om die voor iemand anders in de lucht te houden?
Nee, de koper regelt zijn eigen hosting en verhuist de website?

En als ik een site koop gaat die op 1 van mijn dedicated servers, en ik ga niet bij jan en alleman verschillende hostingpakketjes betalen.

Dat is hoe het normaal gaat. Hooguit lever je de hosting tot einde contract nog erbij o.i.d.

Rudolf Pietersma, Particulier
3 sep 2010 23:26 
10 euro

4 sep 2010 13:37 
Nog meer geïnteresseerde? Het hoogste bod staat nu dus op 10 euro, geboden door Rudolf Pietersma.

Ow, de uiteindelijk hoogste bieder mag nog kiezen hoe hij/zij de comments ingericht wil hebben. Dit had ik niet meer afgemaakt en aangezien ik toch graag compleet werk lever, heeft hij/zij nog de keuze: kleuren, lettertype, indeling, met/zonder gravatar etc.

Aangepast op 04-09-2010 13:41 door Erik van de Ven
   Joop H., Web-Reclame
4 sep 2010 15:13 
20 euro

6 sep 2010 09:43 M 
Veiling is voorbij, laatste bod was van Joop H. en heeft dus de veiling gewonnen.

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed