Homann, bedankt voor je inzending. Alleen heb ik het gevoel dat ik aan het browsen ben op een iets antieke website. De "feeling" is not just right.
Voornamelijk hoe de pakketten zijn opgesteld in mijn ogen absoluut niet 2010.
Every story has two sides Jip. Laten we het daar maar op houden.
Gezien ik in mijn ogen te weinig mogelijkheden heb gekregen die ik kan gebruiken wil ik de contest verlengen met één week tot 23:59 dinsdag 29 september 2010. En zodoende Michael en Erwin ook meer tijd te geven hun design te perfectioneren.
Helaas kies ik er voor om geen winnaar te verkiezen in deze contest. Ik kan gewoon in geen één design mezelf en mijn bedrijf terugvinden. Enkel in die van Jip waar helaas de contacten niet soepel mee verlopen zijn.
Ik zal mijn tekst proberen bij te schaven en op Sitedeals een poging 2 te gaan doen gezien twee keer mij is gezegd dat ik daar meer kan verwachten.
Ik ben per e-mail bereikbaar voor de mensen die nog vragen hebben/nog designs zouden willen inleveren.
Dit topic is gesloten omdat er langer dan een maand niet meer in is gepost. Om toch een bijdrage te leveren aan deze discussie kun je een nieuw onderwerp openen en verwijzen naar deze pagina (http://www.tbforum.com/thread/150522-5.html)