Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 20 van 20

Jorrit T., Particulier
1 sep 2010 09:30 
Goede oplossing. Voordat het zover is kun je ook deze firefox plugin gebruiken: (Log in om link te zien!)

Eric Bruggema, EB Internet Diensten
1 sep 2010 11:37 
Misschien is het een idee om topics eventueel te verbergen voor google, dat had ik graag gedaan bij een wedstrijd. Evnetueel zelfs tegen betaling! want jullie kunnen detecteren of google/zoekmachine de pagina leest of een gebruiker!

M. Herrmann, Solutix Webservices
4 sep 2010 11:15 
Zeker een verbetering, invoeren zou ik zeggen!

Just W., Particulier
4 sep 2010 16:44 
Ik vind het juist vaak vervelend dat er in de topic titel niet het domein zelf wordt neergezet, dan moet je toch nog het topic openen om te kijken om welk domein het gaat

Stefan de G., Particulier
4 sep 2010 18:06 
@Just W:
Ik vind het juist vaak vervelend dat er in de topic titel niet het domein zelf wordt neergezet, dan moet je toch nog het topic openen om te kijken om welk domein het gaat

Inderdaad erg vervelend. Nu staat er ook regelmatig "Top domein te koop" of iets dergelijks. Als je dan het topic opent dan zie je dat het weer een domeinnaam is die je nog niet eens gratis zou willen. Om tijd te besparen ben ik er dan ook zeker voor om de domeinnaam gewoon in de titel te kunnen zetten zonder dat het gezien wordt door Google.

Andre W., Unicmedia
6 sep 2010 17:03 
Inderdaad erg vervelend. Nu staat er ook regelmatig "Top domein te koop" of iets dergelijks. Als je dan het topic opent dan zie je dat het weer een domeinnaam is die je nog niet eens gratis zou willen.

Ik snap overigens ook het nut hier helemaal niet van, het gaat om de domeinnaam. Dus waarom zou dan iemand er in zetten "top domeinnaam", terwijl je hem nog niet eens gratis wilt. Je krijgt 1 view extra op je topic, maar that's it. Waarom dan niet gewoon meteen de domeinnaam in je topic - titel zetten, dan weet men meteen of ze interesse hebben / doorklikken of niet.

Aangepast op 06-09-2010 17:17 door Andre W.
   Kay B., Particulier
8 sep 2010 12:46 
Goeie ontwikkeling. Ergerde me vaak aan shorturls. Elke keer klikken en vaak voor niks.

R. Korebrits, Korebrits Internet Solutions
12 sep 2010 16:38 
Short url's zijn bedacht voor diensten als Twitter, omdat je maar een beperkt aantal karakters kunt invoeren. Voor ander gebruik is het bullshit. Verbannen dus die short url's op websites!

Joep Dohmen, JMD Hosting
12 sep 2010 18:24 
Het plaatsen van omschrijvingen voor domeinen vind ik een ontzettend negatieve ontwikkeling en zeker niet opwegen tegen de voordelen. Je krijgt straks een lijst met:
'Geweldige sportdomein'
'Top hypotheekdomein'
'Mooie bedrijfsdomein'
'Enzovoort'

Wat is hier het nut van? Maak dan meteen een systeem waarbij je de domeinnaam in een categorie kan indelen.

Martin vd B., Particulier
14 sep 2010 17:12 
Kan dit topic niet permanent bij de lijst van nieuwe topics staan? Ik zie nog regelmatig de in mijn ogen zeer irritante url verkorters in topics staan.

Verwijderde deelnemer
14 sep 2010 18:54 
@ Jorrit T: dank voor de tip!

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed