Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 17 van 17

Erwin de Bruijn, Double Media v.o.f.
29 aug 2010 15:17 
Hier maken ze dus wel dikke verlies op. Denk dat het verloop in domeinen bij transip momenteel erg groot is gezien hun renew kosten van 7,50 en de kosten die ze nog steeds in rekening brengen voor een houder wijziging van een .nl domein (welke allang afgeschaft is door de SIDN).

Advertentie
TargetSMS.nl: betrouwbare SMS gateway voor zowel gratis SMS als Premium SMS. Geen setup- of maandkosten en de hoogste uitbetalingen!
   Verwijderde deelnemer
29 aug 2010 15:20 
de kosten die ze nog steeds in rekening brengen voor een houder wijziging van een .nl domein

Omdat SIDN het afgeschaft heeft hoeven andere bedrijven dat niet te doen.
Er zijn nog steeds meer dan 80% van de 100% hosting bedrijven die dit handmatig uitvoeren omdat ze te klein zijn om te automatiseren.

Transip (de naam) horen wij regelmatig van klanten dat ze goedkoop zijn. We geven ook dan aan om even de reguliere prijzen te bekijken. Dan is het opeens zo goedkoop niet meer.

29 aug 2010 15:22 
Maurice, ik gok dat er bij Transip niks handmatig gaat ;). Ze verdienen er gewoon goed aan denk ik.

Maar ik ben zelf ook bezig met verhuizen, omdat er gewoon goedkopere alternatieven zijn. En als ik daar een paar honderd euro per jaar mee uitspaar dan vind ik dat wel de moeite.

Ze nemen wel een risico dat ze het eerste jaar dik verlies draaien en een jaar daarna niks eraan verdienen omdat mensen het domein weg verhuizen.

Aangepast op 29-08-2010 15:24 door Erwin de Bruijn
   Verwijderde deelnemer
29 aug 2010 15:27 
Hi Erwin

Nee klopt, hun hebben alles automatisch ;)
ze zitten er ook maar met paar man (vorig jaar was het 4) (yep no kidding)

29 aug 2010 15:34 
Steekt de eigenaar heel wat centjes in zijn zak ;).

Jeffrey Vercammen, SpringGreen
29 aug 2010 15:35 
@Erwin: Daar heb je een eigen bedrijf voor, toch?

Thijs-Robert W., Particulier
29 aug 2010 16:00 
Super actie en een mooie gelegenheid om een bulk aan domeinnamen te registeren.

Mohamed A., Identia
29 aug 2010 17:57 
Op de valreep 4 domeinnamen geregistreerd.

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed