Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 21 - 25 van 25

Rogier vd W., Particulier
9 sep 2010 12:30 
Het heeft een tijdje geduurt, maar ik heb een keurig antwoord gekregen van mijn hoster dat het domein aan de DNS is toegevoegd. Nu heb ik bij TransIP de 3 nameservers verandert maar als ik dan naar het domein surf, krijg ik gewoon nog de placeholder van TransIP. Moet ik nog iets anders doen of duurt het gewoon even voordat de wijzigingen doorgevoerd zijn? En als ik dan nu naar (Log in om link te zien!) surf, wordt ik dan dus doogestuurd naar (Log in om link te zien!) met bijbehorende website etc?

Erwin S., ESWebMedia
9 sep 2010 13:20 
Ik denk inderdaad dat je even geduld moet hebben!

W van den Brink, Particulier
9 sep 2010 14:33 
En als ik dan nu naar (Log in om link te zien!) surf, wordt ik dan dus doogestuurd naar (Log in om link te zien!) met bijbehorende website etc?
Als je het htaccess bestand hebt aangepast zodat (Log in om link te zien!) redirect naar (Log in om link te zien!) dan wel ja.

9 sep 2010 15:10 
Nu heb opnieuw de .htaccess aangepast, had die regels verwijdert. Nu heb ik dit in de .htacces staan:

############################################
##

Options +FollowSymLinks
RewriteEngine on
RewriteRule (.*) (Log in om link te zien!) [R=301,L]

Maar krijg ik deze foutmelding:
De pagina verwijst niet op een juiste manier door
Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.
* Dit probleem kan soms worden veroorzaakt door het uitschakelen of weigeren van cookies.

Aangepast op 09-09-2010 15:12 door Rogier vd W.
   Nico Groot, Nozonda
9 sep 2010 15:16 
En die heb je enkel bij de bestanden van het oude domein gezet? Of zijn die allebei hetzelfde? In dat geval moet je er zoiets van maken:

Options +FollowSymLinks
RewriteEngine on
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.oudedomein.nl$[OR]
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^oudedomein.nl$
RewriteRule ^(.*)$ (Log in om link te zien!) [R=301,L]

Anders linkt ie het nieuwe domein ook eindeloos door naar het nieuwe domein (zoals de error zegt)

Aangepast op 09-09-2010 15:24 door Nico Groot
9 sep 2010 15:25 
Dit heb ik geprobeerd, nu krijg ik die foutmelding niet meer als ik naar (Log in om link te zien!) of naar (Log in om link te zien!) surf, alleen is de bedoeling dat als ik naar (Log in om link te zien!) surf dat ik dan automatisch op (Log in om link te zien!) kom, nu is het precies andersom.
Ik heb er zeer weinig verstand van, maar heb even in het Cpanel gekeken bij domeinen, subkop redirects, daar staat (Log in om link te zien!) doorverwezen naar (Log in om link te zien!) . Als ik deze redirect verwijder klopt het allemaal wel?

Aangepast op 09-09-2010 15:26 door Rogier vd W.

Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed