Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende 11 - 20 van 46

D. van Essen, Particulier
20 aug 2010 11:45 
Hoi Bobby,

Wellicht plaats ik ook nog een inzending.

Groeten,
D. van Essen.

Advertentie
Eenvoudig geld verdienen op het mobiele internet kan vanaf nu met Mobile Content Billing van TargetPay. TargetPay is hiermee de eerste en enige in Nederland. Aanmelden is gratis en uiteraard met de beste uitbetalingen.
www.targetpay.com
   Webzo webdesign, Webzo
20 aug 2010 11:46 
Beste Bobby,

Hierbij mijn inzending voor deze contest:
(Log in om link te zien!)

Het is een strak en duidelijk web 2.0 ontwerp geworden. Ik hoor graag wat je er van vindt en of er aanpassingen gedaan moeten worden aan het ontwerp.

Jesper

Bobby G., Design Studio Bob
20 aug 2010 12:13 
beste Jesper,

Dit ziet er al goed uit ;) Ook al aardig in de stijl van wat ik zoek.

Hier mijn opmerkingen:
- Logo vind ik persoonlijk nog te simpel.
- Liefst 1 pagina dus de items TV, mobiel internet komen te vervallen. Moet alleen sim only worden.
- De blokken vind ik verders wat leeg...

Verder TOP. Ben benieuwd naar meer... Eigen inleg mag ook he ;) ik gaf alleen een voorbeeld op.

Succes!

Webzo webdesign, Webzo
20 aug 2010 13:32 
Beste Bobby,

Ik heb het volgende aangepast met eigen inbreng :)
De bezoekers van de site vinden op de homepagina de speciaal door jullie geselecteerde aanbiedingen van alle aanbieders door elkaar:

(Log in om link te zien!)

Er kan door de klant zelf een keuze gemaakt worden voor een provider in het provider menu. Vervolgens worden alle simonly pakketten per provider weergeven.

Ik had niet in de gaten dat er ook een logo gemaakt moest worden, dus ik zal even kijken of ik daar nog iets leuks voor weet. Graag zou ik even reactie hebben op deze nieuwe opzet. Ik heb ook een menu bovenaan tegevoegd dan kunnen de bezoekers ook terug klikken naar de homepagina of eventueel contact opnemen.

Inderdaad de vakjes zijn wat kaal, heb je nog een idee wat daar in gezet moet worden iets van informatie over de provider ofzo? ik weet namelijk niet wat je wilt tonen verder in dat vakje.

Ik zie uit naar je reactie,
Jesper

Jeremiah P., Particulier
22 aug 2010 18:05 
Beste Bobby,

Hierbij alvast een logo inzending van mijn kant.
Mocht je de logo bevallen of in een andere kleur willen zien,
dan hoor ik dat graag, want dan kan ik namelijk de website erop
aanpassen.

Link : (Log in om link te zien!)

Met vriendelijke groet,

Jeremiah P

Aangepast op 22-08-2010 18:05 door Jeremiah P.
   Rob Rijken, Particulier
22 aug 2010 19:17 
het logo mag ook gewoon in .psd ipv vector? Ik neem aan dat dat toch nooit voor druk gebruikt zal worden?

Jeremiah P., Particulier
22 aug 2010 22:41 
Hierbij alvast een kleine voorbeeld van de layout, waarmee ik bezig ben
Mocht dit niet de goede richting opgaan, dan hoor ik dat graag.

link : (Log in om link te zien!)

Met vriendelijke groet,

Jeremiah P

23 aug 2010 09:04 
* Jesper:
Ziet er al aardig goed uit. Heb hier even overlegd maar we twijfelen nog een beetje aan de layout keuze zo. Hij is iets te donker.
We stellen voor om even goed te kijken naar andere aanbieders op dit gebied. We geven expres nu geen voorbeeld mee... Hopelijk weet je zo genoeg.

*Jeremiah P:
Logo vinden we echt al mooi zo!! Alleen de combinatie met het ontwerp kom hij niet sterk over. Kan je hier iets mee? Het mag ook 1 pagina zijn waar alle aanbieders gewoon te vinden zijn ipv tabjes of knopjes van de providers.

Heb nog 1 voorbeeldje : (Log in om link te zien!) idee is leuk, Wij hebben dan geen veiling maar moet wel genoeg informatie opstaan per blokje. Let wel op dat alles in Web2.0 ontworpen wordt.

Suc6 heren!!

Jeremiah P., Particulier
23 aug 2010 16:08 
Beste Bobby,

Bedankt voor de feedback. Hier kan ik iets mee.
De logo zal ik bij deze zo houden zoals hij is.
De layout zal ik aanpassen en meer simpeler houden.
Vanavond kunt u een update verwachten.

edit : hierbij een nieuwe poging ... (layout bevat open ruimtes voor eventuele advertenties)
graag hoor ik of je bepaalde dingen wilt op je website, zoals

inlog venster, zoekfunctie etc etc

link : (Log in om link te zien!)

Met vriendelijke groet,

Jeremiah P

Aangepast op 23-08-2010 23:27 door Jeremiah P.
24 aug 2010 13:20 
Beste Jeremiah

Leuk dat u als enige nog mee doet... (jammer dat ik niks meer van de rest hoor of andere)

- Opzet is leuk en vrolijk.
- Knoppen direct bestellen mogelijk wel iets anders.
- optie, plaatsen een Skysraper en leaderboard erin. Misschien een small leaderboard in de header?
- kleurgebruik vind ik leuk, alleen is hij echter nog wel wat kaal.

Kunt u hier iets mee?

Webzo webdesign, Webzo
24 aug 2010 13:56 
Ik doe zeker nog mee, alleen nog geen tijd gehad om aanpassingen door te voeren. Zal morgen een nieuwe versie plaatsen met heldere kleuren, dus iets minder donker.

Aangepast op 24-08-2010 13:57 door Webzo webdesign

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed