Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Volgende 51 - 52 van 52

Verwijderde deelnemer
20 aug 2010 10:09 
@Jorden, mooi artikel maar mag een keer geupdate worden hoor. Inmiddels zijn bv de sidn kosten al flink gestegen.

@All, webhosting is inderdaad niet goedkoop als je het wilt aanbieden op correcte wijze. Veel hosters gebruiken bv hun direct admin server ook als dns server.. (fail)

Wij zijn momenteel in de fase gekomen dat we een eigen DC gaan bouwen, kostenplaatje om te starten 4ton :)

Advertentie
Micropayments via 0900, Premium SMS en iDEAL. Kijk op www.targetpay.com voor de beste uitbetalingen en eenvoudige API!
   Joep Dohmen, JMD Hosting
20 aug 2010 10:49 
Dat ben ik niet met je eens; in Nederland is het wellicht niet gebruikelijk, maar in het buitenland is het heel normaal dat je een webhosting-dienst 30 dagen gratis kunt proberen.

Klopt inderdaad, maar je moet het toch met me eens zijn dat de Nederlandse webhosters die gratis hosting aanbieden vaak niet zo zuiver zijn? Daarnaast is er een fundamenteel verschil tussen geld teruggeven na ontevredenheid en gratis hosting; de klant heeft al betaald, en moet met een goede reden aankomen om het terug te krijgen. Dit doe je over het algemeen niet voor je lol, terwijl je met 'gratis' hosting vaak mensen aantrekt die niet van plan zijn veel te betalen.

Jorden Chamid, TotallyHosted
20 aug 2010 12:19 
Let op dat het hier niet om gratis hosting gaat he, het gaat om een gratis proefperiode van 30 dagen. Voor de rest ben ik het volledig met je eens, maar uit de woorden van TS maak ik op dat het gewoon een betaalde host is die hem een maand gratis proefperiode voorgeschoteld heeft. Lijkt me niet zo'n vreemde deal.

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed