Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 20 van 20

Wesley H., Max24.nl
13 aug 2010 11:33 
Keywords die ik zie;

- Hallo
- Enzo
- Arras
- Testbericht

Om een voorbeeld te noemen dus :) Ik zie al deze woorden niet op de index behalve Arras vooral testbericht is vreemd want dat bericht staat helemaal niet op de website.

Erik G., Particulier
13 aug 2010 12:13 
Ik neem aan dat je aan het kijken bent in het kopje "Uw site op internet"-> "Zoekwoorden", correct?

Als je op een zoekwoord klinkt dan zie je waar google die woorden heeft aangetroffen. Je noemt de index maar google kan op alle pagina's kijken. Waarschijnlijk heb je tijdens het testen van je site het woord testbericht opgenomen en is Google langsgekomen.

Je kan de snelheid van indexeren omhoog brengen door meer backlinks te regelen waaronder links van social media en door te zorgen dat je regelmatig nieuwe content hebt.

Hoe lang bestaat die site al in zijn huidige vorm?

Aangepast op 13-08-2010 12:14 door Erik G.
   Wesley H., Max24.nl
13 aug 2010 12:33 
Al ruim 2 weken en dagelijks word er gebruik gemaakt van social media. Ook de backlinks word dagelijks naar gezocht zo zijn er eergisteren nog 2 bijgeplaatst als ik mijzelf niet vergis.

Erik G., Particulier
13 aug 2010 14:46 
Dan zou ik rustig afwachten. 2 weken is ongelofelijk jong. Waarschijnlijk staan er nog allerlei tests e.d. live.

Edit: toevoeging

Dat indexatie wat langer duurt is vooral een teken dat je even kritisch moet kijken naar je structuur, verse content en backlinks. Misschien ga je wel te snel of klopt de structuur niet. Ik heb ff snel gekeken en misschien is er nog wel wat te verbeteren.

De eerste links in je html zijn van je secondary nav: Home, forum, over, contact, rss feed en nieuwsbrief. Als google een pagina bekijk en de eerste links in de HTML opent dan komt Google alleen op pagina's die op elkaar lijken met weinig tekst. Vervolgens Gaat de link van je RSS feed nog naar de designer. (vergeten aan te passen).

De volgende set links zijn je primary nav. Deze leiden eigenlijk vooral naar categorie pagina's met noindex, follow. Pas daarna komen links naar artikelen.

Voordat Google dus artikelen met tekst tegenkomt:
1) moet de crawler eerst door 5 externe of content arme pagina;s
2) doorklikken vanaf noindex pagina;s
Daarbij is je homepage content arm. Vooral links, weinig tekst. Dit duurt waarschijnlijk wat langer.

Zorg voor meer content/tekst op je homepage en pagina's zoals de "over" pagina. ZOrg je ook voor backlinks die naar de artikelen zelf leiden?

Aangepast op 13-08-2010 16:28 door Erik G.
   Wesley H., Max24.nl
15 aug 2010 14:18 
De artikelen schrijf ik helemaal zelf. Alleen op de index kan ik niet meer tekst zetten aangezien alle berichten een read more functie hebben ivm duplicate content. Hoe kan ik ervoor zorgen dat Google wel direct goed indexeerd? Ik kan de eerste links in html niet aanpassen in Wordpress of juist wel?

Wat ook vreemd is als ik in google zoek met site:http://www.siberischehusky.info dan zie ik artikelen van 12 augustus maar van daarvoor staan er niet bij :)

Erik G., Particulier
15 aug 2010 15:36 
Alleen op de index kan ik niet meer tekst zetten aangezien alle berichten een read more functie hebben ivm duplicate content

Het is geen halszaak, een paar teasers met top keywords van je homepage zijn echter zo toegevoegd.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat Google wel direct goed indexeerd?

Zelfde vraag, zelfde antwoord. Backlinks naar je homepage, deeplinks, veel tekst en regelmatig nieuwe artikels. Alles met mate en dus ook rustig opbouwen over de tijd. Probeer al je artikels met zo min mogelijk klikken vanaf de homepage bereikbaar te maken.
Ik kan de eerste links in html niet aanpassen in Wordpress of juist wel?

Voor sommige dingen zul je aan de slag moeten in je template.

Overigens denk ik niet dat die links indexatie onmogelijk maken, hoogstens wat langzamer. Nu er al meerdere pagina's in de index staan maakt het voor de snelheid niet veel meer uit denk ik.

Ik zou de pagina's waarnaar je bovenin je pagina linkt wat meer inhoud geven + links naar topartikelen op je site en evt een noindex, dofollow.

En kijk ff naar je rss feed. volgens mij klopt de link niet.

Aangepast op 15-08-2010 15:37 door Erik G.
   Wesley H., Max24.nl
15 aug 2010 15:51 
- Teasers toevoegen in het onderwerp van het artikel bedoel je? Als je dat bedoelt de juiste woorden staan er al in.

- Alle artikelen zijn met 1 klik bereikbaar

- Wat bedoel je met meer inhoud geven? Bedoel je het artikel wat in de spotlights staat? (Dit verandert elke dag) Noindex dofollow zou je dat uit kunnen leggen wat daar de voordelen/nadelen van zijn.

Rss feed komt voor de bakker!

Erik G., Particulier
15 aug 2010 17:07 
- Teasers toevoegen in het onderwerp van het artikel bedoel je? Als je dat bedoelt de juiste woorden staan er al in.

Bij recente en nieuwe berichten kun je een paar regels samenvatting van het artikel opnemen. Ook kun je een inleiding op je homepage zetten met wat tekst en daarin je keywords. Bijvoorbeeld onderaan de pagina, boven de footer. Of in de zijbalk.

- Alle artikelen zijn met 1 klik bereikbaar

Nu misschien nog wel. Als je dadelijk per categorie meer artikelen hebt dan kom je terecht in pagination.

- Wat bedoel je met meer inhoud geven? Bedoel je het artikel wat in de spotlights staat? (Dit verandert elke dag)

De pagina "over" 300 woorden maken met links naar top artikels. De pagina partners kun je uitbreiden door van elke link twee regels tekst te geven en dan niet teveel links opnemen. etcetera
Noindex dofollow zou je dat uit kunnen leggen wat daar de voordelen/nadelen van zijn.

Je gebruikt dit nu al in je categorie pagina. Kijk maar eens op (Log in om link te zien!)

Als je deze pagina op index,follow zet zal de pagina in Google komen. Als iemand via Google op de categorie pagina komt dan moet de bezoeker het juiste artikel nog gaan zoeken. Je hebt liever dat de bezoeker direct op het artikel komt. Daarom kun je noindex gebruiken voor de categoriepagina zodat de pagina niet in google komt. Je wilt echter wel dat de google crawler de categorie pagina gebruikt om artikelen te vinden. Vandaar de follow.

Je contactpagina staat nu in Google. Je kan je afvragen of dat belangrijk is. Door noindex houd je die pagina uit Google. Als je de pagina echter ook nofollow maakt, of de links naar die pagina, dan heb je een doodlopende straat in je sitestructuur.

NB: er zijn verschillende gidsen met veel basisinfo. Kun je goed engels lezen?

Aangepast op 15-08-2010 17:10 door Erik G.
   Wesley H., Max24.nl
15 aug 2010 17:15 
Bij recente en nieuwe berichten kun je een paar regels samenvatting van het artikel opnemen. Ook kun je een inleiding op je homepage zetten met wat tekst en daarin je keywords. Bijvoorbeeld onderaan de pagina, boven de footer. Of in de zijbalk.

Dan zou ik moeten gaan scripten denk ik?

Noindex gebeuren iemand ergens een url waar dat uitgelegd word voor Wordpress? NB. Wat is goed? :) Kan redelijk Engels ja

Aangepast op 15-08-2010 17:15 door Wesley H.
   Erik G., Particulier
15 aug 2010 17:44 
Dan zou ik moeten gaan scripten denk ik?

Het lijkt erop dat je blind vaart op hetgeen ik hierboven schrijf. Als je vanuit die status gaat scripten en heftige wijzigingen gaat maken dan loop je het risico dat er niet gebeurt wat jij wilt.

Hieronder staan links naar enkele SEO startersgidsen. Besteedt hier een paar uur aan en lees alles door. Beslis dan daarna wat je wilt veranderen of laat veranderen in je wordpress installatie.

Google heeft een NL pagina met tips over SEO en indexeren. In de bovenste gele box staat de startergids.

(Log in om link te zien!)

Kan redelijk Engels ja

Heel interessant en een stuk dieper is de gids van SEOMOZ.

(Log in om link te zien!)

Wesley H., Max24.nl
15 aug 2010 17:52 
Ik vaar niet zomaar blind, ik weet dat jij veel ervaring hebt op dit gebied of in ieder geval een stuk meer als de gemiddelde webmaster vandaar dat ik erop vertrouw dat dat goed zit :)

Thanks voor de gidsen ga ze doornemen!

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed