Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende 41 - 46 van 46

Katia Hoefnagels, Particulier
30 aug 2010 13:46 
@ Dustin: ik vind dit een goed weblogo maar minder geschikt om af te drukken op papieren documenten
@ Tim: logo met huisje vind ik wel oké

Dustin B., Particulier
30 aug 2010 14:57 
Beste Katia,

Bedankt voor je reactie. Ik zal vanavond van het logo een diapositieve versie tonen, wat beter gebruikt kan worden voor papieren documenten.
Verder ben ik van mening dat de al eerder ingestuurde logo's ook goed passen op papieren documenten.

EDIT: Iets eerder dan gepland heb ik hier de diapositieve versie. Hier kan je alle kanten mee op.
(Log in om link te zien!)

Met vriendelijke groet,
Dustin Bons

Aangepast op 30-08-2010 15:09 door Dustin B.
   Tim Hazekamp (Tim H.), THD Designs
30 aug 2010 15:18 
Beste Katia,

beide logo's hebben een huisje :) welke bedoeld u?
en wat kan ik eraan doen om van okée naar erg mooi te gaan?

W. Boerma, Particulier
31 aug 2010 19:41 
Beste Katia,

Bij deze een ontwerp van mijn kant.
Even scrollen en u ziet het visitekaartje.

Ik heb ontwerpen van andere deelnemers niet bekeken dus mocht mijn ontwerp op die van iemand anders lijken, excuses.

Groet,

Wijnand

Katia Hoefnagels, Particulier
1 sep 2010 10:48 
@ Tim: ik bedoelde het logo met het huisje aan het begin. Voor wat betreft oké t.o.v. mooi, dat kan ik zo direct niet zeggen. Het is allemaal zo subjectief. Ik heb de logo's onlangs aan zes verschillende mensen voorgelegd en iedereen had een verschillende keuze
@all: de contest is afgelopen. De keuze was niet bepaald gemakkelijk, maar wij hebben Steffan Nijhof's ontwerp gekozen als beste ontwerp.
Iedereen ontzettend bedankt voor het willen deelnemen aan deze contest, er zaten echt mooie ontwerpjes tussen.
@Steffan: gelieve te mailen naar (Log in om e-mailadres te zien!) , zodat wij verder kunnen afspreken...

Aangepast op 01-09-2010 18:39 door Katia Hoefnagels
   Boudewijn Vermolen, Particulier
2 sep 2010 01:40 
Steffan gefeliciteerd!

Steffan Nijhof (Steffan N.), Particulier
2 sep 2010 12:43 
Bedankt voor de felicitatie, Boudewijn.

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed