Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende 41 - 49 van 49

Wietse de Vries, Particulier
30 jul 2010 10:36 
Hmm, ik (programmeur) dacht dat slicen alweer uit was:
(Log in om link te zien!)
(Log in om link te zien!)

Richard O., Particulier
30 jul 2010 11:32 
Dan moet je toch nog steeds de layout naar een goede sprite set slicen?
Sprites zijn geen alternatief voor slicen... het is een optimalisatie na het slicen.

Alexander IJ, Particulier
30 jul 2010 11:35 
@Wietse, ik begrijp je niet helemaal. Het blijft toch nog steeds slicen? Ook al gebruik je sprites?

Joey Prijs, Particulier
30 jul 2010 13:10 
Sprites zijn idd leuk en interessant om eens mee te spelen, maar persoonlijk vind ik het niet fijn werken. Denk ook niet dat dit het slicen zal gaan veranderen.

Richard v D., FireMultimedia
30 jul 2010 15:04 
Sprites zijn idd leuk en interessant om eens mee te spelen, maar persoonlijk vind ik het niet fijn werken. Denk ook niet dat dit het slicen zal gaan veranderen.

Het is ook niet verzonnen omdat het makkelijker werkt maar om het aantal te laden afbeeldingen te verkleinen waardoor het aantal aanvragen die de server moet afhandelen vele malen kleiner is.

Rudolf Bos, Particulier
30 jul 2010 15:12 

Het is ook niet verzonnen omdat het makkelijker werkt maar om het aantal te laden afbeeldingen te verkleinen waardoor het aantal aanvragen die de server moet afhandelen vele malen kleiner is.

Plus het feit dat een mouse-over niet meer ingeladen hoeft te worden waardoor je als gebruiker geen ververlende 'lag' krijgt waardoor de website traag aanvoelt.

Het kost inderdaad wat meer tijd om goede sprites te maken. Maar als je er meer mee bezig gaat, gaat het steeds sneller. Je websites worden er kwalitatief gewoon beter van.

Aangepast op 30-07-2010 15:15 door Rudolf Bos
   Richard v D., FireMultimedia
28 aug 2010 20:58 
Kun jij volgens het commentaar in dit topic een slice opdracht correct opleveren, duidelijk communiceren en heb je ook nog eens tijd neem dan contact met mij op en laat je eerder gemaakt werk zien!

Huig van der Waal, Particulier
29 aug 2010 00:17 
(Log in om link te zien!) is een erg goed alternatief voor Cufon of Sifr. Maakt een automatisch pakketje voor je welke je kan importeren in je CSS. Font wordt opgeslagen op je hosting. Werkt ook gewoon in IE

Aangepast op 29-08-2010 00:18 door Huig van der Waal
   Cas v. Dongen, Particulier
29 aug 2010 11:15 M 
@huig

Neemt dit ook minder ruimte in beslag?

Aangepast op 29-08-2010 11:15 door Cas v. Dongen
   Martijn Cuijten, Particulier
29 aug 2010 11:21 
Sprites zijn wel handig voor de laadtijd echter moet je wel opletten met hoeveel van de website je in sprites zet. Denk is over het onderhoud van een website. Ik werk bij een groot internet bureau waar we veel onderhoud aan sites hebben, nieuwe features, bugs enz.

Op het moment dat een site geheel uit sprites bestaat is dit heel lastig aan te passen aangezien je alle posities in de images weer opnieuw moet berekenen.

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed