Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende 31 - 40 van 49

Richard O., Particulier
28 jul 2010 16:08 
Hoevaak hebben jullie een .psd die 1 een keer de slicen valt? soms moeten er lagen uitgezet worden en valleen slices over elkaar heen.
Desalniettemin is het van grote meerwaarde als je de slices in de PSD beschikbaar stelt aan je opdrachtgever. Scheelt veel werk. Een layer aan- en uitzetten is niet de moeite.

Bij mij kan je klant altijd terecht als het logo vervangen moet worden of iets dergelijks. Ik stuur namelijk ook geen .psd met slices mee.
Ik zit niet te wachten op dat ik verplicht opnieuw zaken met iemand moet doen (wat als die op vakantie is) of dat diegene weer extra werk moet doen (ik neem aan dat je mijn PSD's niet gaat zitten bewaren terwijl je ze mij niet geeft).

Aangepast op 28-07-2010 16:08 door Richard O.
   Milan van Schaik, Blue Bytes
28 jul 2010 16:14 
Ik bewaar de psd's wel.. Ik bewaar al mijn werk.
En voor ik breng dan uiteraard geen extra kosten in rekening.
Ik zie alleen maar voordelen.

Rudolf Bos, Particulier
28 jul 2010 18:58 
Ik bewaar ook altijd alle .PSD files. Kan je ook als extra service zien naar je klanten als ze zelf een keer iets kwijtraken.

</logo> moet inderdaad </a> zijn.

Verklaar je nader. Wat voor scripts? Ik zet ze altijd in een map "img" omdat ik altijd zo min mogelijk characters gebruik om alle code minimaal te houden.

Als je gebruik maakt van bestaande scripts zoals lightbox dan heet de map waar de afbeeldingen instaan standaard images. Als je ook jouw afbeeldingen in dezelfde map plaatst scheelt het weer aanpassen van de lightbox code.

Het aanpassen van de images kan in 1x door middel van "CTRL+F" in Dreamweaver. Daarna kan je het script in 1x toepassen op al je volgende projecten. En ook nog in de mappenstructuur die jij wilt. Het kost je alleen ongeveer 20 seconden werk. Dat lijkt me een niet al te grote moeite.

Aangepast op 28-07-2010 18:58 door Rudolf Bos
   W van den Brink, Particulier
28 jul 2010 23:18 
Ik zie alleen maar voordelen.
En wat is het voordeel van een dergelijke constructie als jij op vakantie bent o.i.d. en de oorspronkelijke opdrachtgever met spoed iets moet aanpassen maar dit niet kan (laten) doen omdat de PSD niet in zijn bezit is?

PSD's bewaren is uiteraard goed, maar PSD's niet meeleveren zie ik toch echt als een heel groot nadeel.

29 jul 2010 00:09 
Dan doe ik dat op vakantie even wanneer ik internet tot mijn beschikking heb.

Rudolf Bos, Particulier
29 jul 2010 00:41 
Ik gebruik vakantie juist om even totaal niet bezig te zijn met mijn werk. Check m'n mail dan dus ook totaal niet. Sterker nog, ik ben gewoon 2 week niet verbonden met internet. Als je dan toch nog bezig bent met zaken zie ik toch wel als een groot nadeel.

29 jul 2010 00:52 
Ik werk helemaal zonder collega's.. Support moet ik in de vakantie dus toch blijven geven. Dus eventjes een logo veranderen is dan geen probleem voor mij.

Aangepast op 29-07-2010 01:00 door Milan van Schaik
   Maarten M., Particulier
29 jul 2010 21:29 
Grappig, punt 4 komt vrijwel helemaal overeen met wat wij standaard in offertes schrijven.

N. Duin, Particulier
29 jul 2010 22:41 
Als aanvulling bij alles een duidelijke naam, gebruik één taal. Dus gaat niet Engelse class/id-namen mengen met Nederlandse class/id-namen.

Christian S., Particulier
30 jul 2010 07:40 
Ik slice ook regelmatig, en als ik mezelf moet beoordelen aan de hand van de punten, voldoe ik aan alle punten. Echter niet Sifr, omdat ik dat nog nooit nodig heb gehad.

Als aanvulling op bovenstaand bericht, vraag ik jullie: Hebben jullie liever Engelse classes / id's, of Nederlandse?

Wietse de Vries, Particulier
30 jul 2010 10:36 
Hmm, ik (programmeur) dacht dat slicen alweer uit was:
(Log in om link te zien!)
(Log in om link te zien!)

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed