Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Volgende 51 - 60 van 63

Richard O., Particulier
30 jul 17:02 
+ Daarbuiten is het ook nog eens niet waar, je krijgt 3 cent <b> wisselgeld </b>.
Hij raakt €1,97 kwijt, want hij koopt iets.

De gedachte van Maarten M is dat je iets koopt ter waarde van 1,97 en maar 1,95 hoeft af te rekenen als je contant betaalt. Dan 'verdien' je 2 cent.

@Ruben:
Ik zie niet het verband tussen het vinkje en het feit dat je in de min stond. Maakt niet uit. Als jij daar voldoening uit haalt dan is dat heel fijn voor je. Het zegt wel heel erg veel over je.

Bedankt namens de medewerkers en de andere klanten van de Rabobank voor je begrip dat iemand eens een foutje kan maken.

--

Wat ik grappig vind is dat het hier stikt van de mensen die moord en brand en onrecht schreeuwt wanneer een leverancier een foutje maakt, maar wanneer zij een foutje maken en een klant genoegdoening wil, de klant ineens een zeur is en 'moeilijk doet'.

Advertentie
iDEAL nodig voor je Magento webwinkel? Dat kan via TargetPay.com!
Download gratis de Magento plugin en binnen 10 minuten kunnen je klanten betalen met iDEAL...
TargetPay is de goedkoopste met slechts 49 cent transactiekosten. Geen set-up of maandkosten en gratis wekelijkse uitbetalingen!
Lees verder...
   Ruben Lubben, Particulier
30 jul 18:34 
Daar moet ik je dan wel gelijk in geven. Wat je veel ziet is dat mensen graag alles naar hun eigen hand willen zetten. Eigen fouten moeten recht kunnen worden gezet maar andermans fouten moeten bestraft worden.

Ik zelf kijk altijd wel in de spiegel. Als ik een fout maak dan neem ik ook de consequenties. Maar dat betekent niet dat je alles hoeft te accepteren.

Zoals in dit geval kun je dus rustig vragen om het te annuleren en als de rekening komt vragen waar de kosten voor zijn. Als ze zeggen dat zijn onkosten dan moet je dat accepteren en gewoon betalen. maar als ze zeggen: "oh we hebben het geannuleerd en het kost u verder niets" dan moet je ook niet betalen.

Als ze daar dan weer op terug komen is het een consequenties voor hun.

Maar goed waar praten we over. Het probleem is opgelost en de TS is tevreden.

Richard O., Particulier
30 jul 18:53 
Dan sluit ik af voor het weekend met de mededeling dat ik het helemaal met je eens ben Ruben!

Niek J., Particulier
31 jul 00:43 
Ohja @Andre W. Gisteren 14:45
Het gaat om het principe.
+ Daarbuiten is het ook nog eens niet waar, je krijgt 3 cent <b> wisselgeld </b>.
Hij raakt €1,97 kwijt, want hij koopt iets.

Eh en nog eigenlijk 1 cent voor het gevoel/rente dat je die 2 cent hebt uitgeleend tussen de rabobank-vinkje-tijd en de tijd dat je iets in de winkel hebt gekocht waarop je pas die 3 cent winst maakte

*oké ik ga slapen, goed weekend allemaal!*

Erwin S., ESWebMedia
31 jul 22:54 
Ben benieuwd hoe Erwin het zou vinden als ik eens de lastige klant ging uithangen onder het motto van 'ja jongen, risico van het vak he'.

Dan doe je het om dwars te zijn i.p.v. vanwege en misverstand/vergissing/domme actie en dat is al héél anders!

Eric G., Particulier
1 aug 11:17 
Hoe zit het dan met de wet, die zegt dat je als consument iedere aankoop binnen drie werkdagen kosteloos ongedaan kunt maken?

Wiljon Bolten, Particulier
1 aug 11:22 
Die vlieger gaat niet op. Daarbij is die riedel op het forum al zo vaak gedraaid dat je je soms afvraagt waarom die vraag überhaupt nog gesteld moet worden.

(Log in om link te zien!)

Eric G., Particulier
1 aug 14:19 
Volgens dat artikel is de bedenktijd in dit geval zelfs zeven dagen...

Martin vd B., Evesi Media S.L.
1 aug 14:20 
Niet voor maatwerk-producten zoals een domeinnaam.

Arslan, Particulier
1 aug 15:24 
vraag (Log in om link te zien!) wat de status van de aangevraagde domeinnaam is.

Aangepast op 01-08-2010 15:24 door Arslan
   M Valentijn, WEBCookers
1 aug 15:35 
Die vlieger gaat niet op. Daarbij is die riedel op het forum al zo vaak gedraaid dat je je soms afvraagt waarom die vraag überhaupt nog gesteld moet worden.

(Log in om link te zien!)

Maatwerk en persoonlijke producten vallen hier niet onder. Domeinnamen is een persoonlijk niet retourneer bare dienst.

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2010 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed