Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Volgende 31 - 40 van 63

Joep Dohmen, JMD Hosting
28 jul 2010 14:35 
Dus wel realtime, dan is het netjes dat ze het doen...

Andre W., Unicmedia
28 jul 2010 14:54 
@ Joep,

kan nog steeds niet want domein was al geregistreerd ;)

Alexander Knoth, Knoth WebMedia & Hosting
28 jul 2010 15:08 
Dus wel realtime, dan is het netjes dat ze het doen...

Nee want een domein wat bezet is kan je niet registreren en dat zal er vanuit hun registrer een foutmelding terug komen dat het domein dus niet te registreren is.

Maar goed het is netjes opgelost lijkt me zo toch? Al vind ik het vreemd dat ze in eerste instantie voet bij stuk hielden... zouden ze meelezen ?

Andre W., Unicmedia
28 jul 2010 15:19 
Geen idee eerlijk gezegd

Richard O., Particulier
28 jul 2010 16:26 
Dus we hebben nu uren productieve tijd bij het hostingbedrijf verspild en een hoop tijd van de mensen in dit topic, om een lullige twee tientjes door je eigen domme schuld?

NB ik ken iemand die na zo'n akkefietje een mailtje van TransIP kreeg dat ze hem niet meer als klant wilden.

NB2 geen opening tot discussie hoe kut TransIP is. Als klant vind ik het wel lekker dat ze de kansloze gevalletjes weren, houdt mijn prijs lekker laag.

Aangepast op 28-07-2010 16:26 door Richard O.
   Alexander Knoth, Knoth WebMedia & Hosting
28 jul 2010 17:18 
@Richard: dit ging toch helemaal niet over TransIP ? Althans zo kwam het op mij over... dus waarom TransIP erbij betrekken ?

Erwin S., ESWebMedia
28 jul 2010 17:49 
Dus we hebben nu uren productieve tijd bij het hostingbedrijf verspild en een hoop tijd van de mensen in dit topic, om een lullige twee tientjes door je eigen domme schuld?

Van dat bedrijf hoort toch bij het risico van het hebben van klanten? Er staat toch geen prijs voor een mislukte verhuizing op de site?

En de tijd van mensen in een topic met een vraag is altijd 'verspild', maar dat is en blijft toch echt een eigen keuze om hier tijd voor vrij te maken.

Joep Dohmen, JMD Hosting
28 jul 2010 18:01 

Uren? Lijkt me een beetje overdreven, niet? Daarnaast is een forum er juist voor vragen van anderen te beantwoorden dan wel ze te helpen/ondersteunen. Als jij dat verspilling noemt, waarom reageer je zelf dan? Ten slotte, voor jou en voor mij zijn twee tientjes wellicht weinig, maar er zijn zat mensen waarvoor dat veel geld is (lees: scholieren, mensen in bijstand, enzovoort). Dat ze dan wellicht helemaal geen site moeten beginnen is een ander verhaal, maar jij bepaald niet zomaar wat veel of weinig is.

Verwijderde deelnemer
28 jul 2010 18:09 
Een domeinnaam per ongeluk bestellen, Sorry maar dat gaat bij mij niet op.

- domeinnaam controleren of hij bezet/beschikbaar is (terwijl je weet dat je hem al elders hebt geregd)
- eventuele registratie / houder gegevens invullen
- bewust nog eens op bestellen klikken en eventueel confirmatie per mail?

Als dat per ongeluk is heb je flink aan de paddo's gezeten volgens mij...

Als zichzelf respecterend en beetje pro hosting bedrijf gaat er bij de bestelling de nodige zaken lopen automatisch.

- dns servers aanvullen met nieuwe data
- klant in administratie zetten
- klant abo toekennen
- facturatie

Dit alle zal toch ondanks een "per ongelukje" handmatig weer ongedaan worden gemaakt..

Dus ja als hosting bedrijf hier een medewerker opzet voor alles weer normaal is in de administratie etc dan ben je wel als bedrijf een kleine 20 euro lichter aan arbeidsloon :)

Andre W., Unicmedia
28 jul 2010 19:29 
Het ging inderdaad niet over TransIP, en ik was al klant, dus geen administratie e.d., en ze kunnen nogmaals geen domeinnaam registreren die al geregistreerd staat.

Valentijn, mensen maken fouten en hoeven niet altijd aan de paddo's te zitten

Richard O., Particulier
28 jul 2010 19:47 M 
Dat over TransIP was enkel als anekdote. Verder eens met Maurice!

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed