Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Volgende 21 - 30 van 63

Richard O., Particulier
28 jul 2010 11:16 
Ik had deze perongeluk geregistreerd
Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar?

Jeffrey Vercammen, SpringGreen
28 jul 2010 11:21 
Succes met het negeren van de deurwaarder... Ik zou als ik jou was de factuur toch aanvechten. En mocht je goed en vast bewijs hebben dan zou ik zelfs overwegen om de andere partij te laten merken dat je weet dat je in je recht staat, en dat je voor alle tijd dat dit jou nu gekost heeft wellicht een schade vergoeding wilt (dat laatste is natuurlijk het tegenovergestelde van dit hele verhaal, maar je kan 't altijd proberen).

In ieder geval denk ik niet meer dat je met deze web hoster nog verder zult gaan / willen.

Alexander Knoth, Knoth WebMedia & Hosting
28 jul 2010 11:21 
Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar?

hahaha, ja precies... hoe krijg je dat voor elkaar. Meestal moet je wel een paar keer bevestigen het gebeurd niet zomaar.

Maar goed heeft het bedrijf inmiddels al gereageerd ?

Succes met het negeren van de deurwaarder...

Onzin, je laat die man netjes binnen, bied hem koffie aan en legt de situatie uit. Laat je bewijs zien en dan is de conclussie ook getrokken. Daarbij die deurwaarder staat niet direct op je stoep je zal eerst ook nog een hele reeks herinneringen en aanmaningen van het incassobureau moeten negeren.

Aangepast op 28-07-2010 11:23 door Alexander Knoth
   Jeffrey Vercammen, SpringGreen
28 jul 2010 11:24 
Onzin, je laat [...] het incassobureau moeten negeren.

Denk je dat het incassobureau bij het zien van de bewijzen, besluit om het geld niet te verhalen? Nog nooit van gehoord eigenlijk, dus ben wel benieuwd.

Aangepast op 28-07-2010 11:25 door Jeffrey Vercammen
   Andre W., Unicmedia
28 jul 2010 11:31 
Met perongeluk geregistreerd bedoel ik,
dat ik hem registreerde terwijl ik hem al ergens anders had staan. (TransIP)

Daar heb ik ook netjes de factuur voor betaald. Dus hoe kunnen zij mij voor de zelfde domeinnaam gaan factureren?

Domme actie van mijzelf, maar daarboven komt nog dat een medewerker van hun de order heeft geannuleerd.

En waarschijnlijk lacht de deurwaarder om dit bedrag?

28 jul 2010 11:50 
Denk je dat het incassobureau bij het zien van de bewijzen, besluit om het geld niet te verhalen? Nog nooit van gehoord eigenlijk, dus ben wel benieuwd.

Ik heb ooit een geschilletje met de belastingdienst gehad omtrent motorrijtuigen belasting die ik WEL betaald had maar hun als NIET betaald in het systeem hadden gezet.

Ik kreeg een deurwaarder aan de deur die heb ik het bewijs laten zien (afschrift van betaling) en dat was voldoende. Ik denk dus als jij een email hebt waarin staat dat ze je niks in rekening gaan brengen al voldoende bewijs is.

Met perongeluk geregistreerd bedoel ik,
dat ik hem registreerde terwijl ik hem al ergens anders had staan. (TransIP)

Euhm, een domein wat geregistreerd is kun je niet nog eens registreren dus dit vind ik een onzin verhaal. Dan zou het hostingbedrijf zich tot jou moeten wenden met de mededeling dat het domein dus enkel te verhuizen is en hier is vermoedelijk wel weer een code voor nodig. (weet niet hoe dat is bij IN domeinen). Maar buiten dat het stom is van jezelf denk ik dat je wel sterk staat.

En waarschijnlijk lacht de deurwaarder om dit bedrag?

Nou dat denk ik niet hoor... die doet gewoon zijn werk.

Aangepast op 28-07-2010 11:50 door Alexander Knoth
   Andre W., Unicmedia
28 jul 2010 11:52 
Ja,

dat gaven ze inderdaad aan, je moet de domeinnaam verhuizen.

Ik heb toen gezegd dat ik een fout heb gemaakt, en kreeg als antwoord dat er niks aan de hand was.

En hierin spreken ze zichzelf ook weer tegen, hoe kunnen ze kosten maken op een domein dat niet geregistreerd kan worden?

28 jul 2010 13:25 
Nou dat kan dus niet want ze kunnen namelijk geen registratie uitvoeren dus maken ze ook geen kosten. Hooguit verloren tijd.

Andre W., Unicmedia
28 jul 2010 13:30 
Heb excuses ontvangen van het bedrijf met de mededeling:

"We zien deze bestelling als eenmalige incident en de factuur wordt eenmalig gecrediteerd. Houdt er wel rekening mee dat als u via ons controle paneel besteld dat dit realtime is en de volgende keer wel gefactureerd word."

Nicolas P., Permanente ban
28 jul 2010 14:08 
Mooi dat het is opgelost

Joep Dohmen, JMD Hosting
28 jul 2010 14:35 
Dus wel realtime, dan is het netjes dat ze het doen...

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed