Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Volgende 11 - 20 van 63

Andre W., Unicmedia
27 jul 2010 14:41 
Het bedrijf is trouwens ook geen "Accredited Registrar", wat zegt dat?

Ik zal mijn probleem even aan hun voorleggen ;)

Advertentie
Micropayments via 0900, Premium SMS en iDEAL. Kijk op www.targetpay.com voor de beste uitbetalingen en eenvoudige API!
   Jorden Chamid, TotallyHosted
27 jul 2010 14:41 
Ik denk dat je het .IN registry beter met rust kunt laten, die zijn hier geen partij in.

Als jij van die medewerker te horen hebt gekregen dat je niet hoefde te betalen, dan heb je daar wellicht bewijs van? Dan zou ik dat even naar het hostingbedrijf in kwestie sturen.
Zoniet, dan niet zeuren en gewoon die 20 euro betalen.

Dat ze geen Accredited Registrar zijn betekent alleen maar dat ze via een tussenpartij registreren, dat is vrij gebruikelijk bij dergelijke 'exotische' extensies.

Andre W., Unicmedia
27 jul 2010 14:48 
Ik heb het bewijs, dat heb ik ook opgestuurd.

Peter Verhoeven, PV Multimedia
27 jul 2010 17:22 
Als je hebt bewijs hebt dan sta je toch volledig in je recht.

Andre W., Unicmedia
27 jul 2010 20:26 
Inderdaad, moet ik dus gewoon de factuur negeren? En wat als ze "gerechtelijke stappen" gaan ondernemen?

Maarten M., Particulier
27 jul 2010 20:35 
Inderdaad, moet ik dus gewoon de factuur negeren? En wat als ze "gerechtelijke stappen" gaan ondernemen?

Dan laat je ze toch lekker komen met hun stappen... geen enkele advocaat zal er een zaak van maken aangezien hij bij voorbaat al verloren is. Overigens moet ik het eerste bedrijf nog zien dat voor 20 euro naar het gerecht stapt.

Aangepast op 27-07-2010 20:36 door Maarten M.
   Andre W., Unicmedia
28 jul 2010 00:14 
Ok, bedankt voor jullie hulp!

Ik wacht af hoe zij reageren, en anders laat ik het lekker!

Ismail O., Particulier
28 jul 2010 09:38 
en anders laat ik het lekker!

Dit vind ik dus verkeerd! Als je een factuur niet protesteert wilt dit zeggen dat je de factuur aanvaard. Let daar mee op.

Nicolas P., Permanente ban
28 jul 2010 10:18 
Dit vind ik dus verkeerd! Als je een factuur niet protesteert wilt dit zeggen dat je de factuur aanvaard. Let daar mee op.

Maar als je ze niet betaalt, betekent het (in dit geval) dat je ze ook niet aanvaardt!

Andre W., Unicmedia
28 jul 2010 11:06 
Ik bedoelde met "dan laat ik het lekker",

dat ik de factuur gewoon negeer

Richard O., Particulier
28 jul 2010 11:16 
Ik had deze perongeluk geregistreerd
Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar?

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed