Terug naar de voorpagina
Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | Volgende 11 - 15 van 15

Robin C., Particulier
28 jul 2010 12:32 
Hoe zit het eigenlijk met pokersites zoals everestpoker, zijn deze wel legaal?
Anders zal ik een usa host moeten gaan zoeken
Ik kom nml zo'n caliber sites vaak bij affalite sites tegen

Robin

Aangepast op 28-07-2010 12:35 door Robin C.
   B. Gerrits, Particulier
28 jul 2010 12:35 
(Log in om link te zien!)

Richard O., Particulier
28 jul 2010 16:04 
Anders zal ik een usa host moeten gaan zoeken
Maakt niks uit, de rechtshandeling vindt in NL plaats.

Egbert vd W., Particulier
28 jul 2010 16:31 
Heb ook wat gelezen en wat hier ook gezegd is het is al ruim 5 jaar verboden en nog steeds hebben ze geen maatregelen getroffen.
Je leest regelmatig dat ze er mee bezig gaan maar dat lees je al jaren zo.

ER zal ongetwijfeld en dag komen, maar denk dat het tot nu toe nog steeds meevalt.

Alex K., Particulier
28 jul 2010 18:24 M 
Ik heb destijds een brief ontvangen. En heb alles offline gegooid. Veel bedrijven hebben zich inderdaad in het buitenlang gevestigd zowel webmaster als de aanbieders. Maar ik heb ook het gevoel dat ze er weinig aan doen. Wat betreft poker dat is ook illegaal en volgens mij mogen wij officieel geen eens spelen op een poker site. Maar 2weken geleden heeft de rechter poker gezien als behendigheid spel dus er gaan dingen veranderen. Na die uitspraak van de rechter is er direct in Twente een poker room geopend ben benieuwd wat daarmee gedaan gaat worden.

Robin C., Particulier
28 jul 2010 18:57 
Hartelijk bedankt :) Dan zal ik nog maar even wachten met de website af te maken / online te plaatsen.
Misschien iemand die van een uitdaging houd en interesse heeft in het domein + layout, stuur dan maar een pb.

Robin

Vorige | 1 | 2 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed