Terug naar de voorpaginaTBForum nu ook op je mobiel!
Klik hier voor meer info en gratis link...

Home Nieuw Vraag & Aanbod Forums Artikelen Bedrijvengids Zoeken

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende 41 - 50 van 50

Robin C., Particulier
9 aug 2010 20:28 
Ik heb 1tje van Rick van B geregd, gezond.co en financieel.co

Stefan de G., Particulier
9 aug 2010 20:48 
Uiteraard, totdat je een merknaam misbruikt en je de domeinnaam kan inleveren..

Dus kun je beter Engelse generieke woorden reggen, zoals mortgage.co en cars.co (uiteraard zijn die allemaal bezet nu).

Joep Dohmen, JMD Hosting
10 aug 2010 10:49 
Dus kun je beter Engelse generieke woorden reggen, zoals mortgage.co en cars.co (uiteraard zijn die allemaal bezet nu).

Daar heb je inderdaad gelijk in, maar de meeste mensen zoeken specifiek naar een website. Die blijven echt niet lang op een nonsens site vol met reclame. Ieder kan zijn mening hebben hoor, maar ik zie .co niet zo zitten.

Rick van B., OrangeType
10 aug 2010 12:49 
Als je het voor elkaar krijgt om een .co hoog in Google.nl te krijgen, maakt het volgens mij niet uit over welke extensie het gaat. Veel gebruikte domein extensies werden voorheen ook altijd een beetje gemeden(zoals .org en .biz), maar tegenwoordig steeds minder. Zo gaat dat hopelijk ook bij .co.

Tot nu toe heb ik nog geen enkel .co domein kunnen vinden door op die extensie te zoeken. Misschien is het nog te vroeg, omdat er nog massaal gepromoot en websites voor gemaakt worden.

Matthijs Huisman, Huisman Drukwerk BV
10 aug 2010 12:55 
(Log in om link te zien!)

Rick van B., OrangeType
10 aug 2010 19:32 
Toch wel leuk om te zien dat je zoveel tegenkomt al nu, indien je gericht zoekt.

Hasib G., Particulier
13 aug 2010 02:15 
ik heb woordenboek.co geregd. bij bing scoort hij best goed bij veel keywoords, maar bij google is het wat matig. maar hij is ook pas 2 weken online.

Marian en Arno P., Particulier
15 aug 2010 08:31 
Bij de domainsales komen ook co domeinen te voorschijn.
e.co verkocht voor 81000 dollar en property.co voor 25.600 dollar
touchscreens.co $2,500
car-insurance.co $1,200

Aangepast op 15-08-2010 08:33 door Marian en Arno P.
   Max H., Particulier
2 sep 2010 14:40 
Twitter gebruikt nu (Log in om link te zien!) kreeg net een mailtje van ze Die .co's worden het waard.. nu al

Andre W., Unicmedia
2 sep 2010 14:43 
Klopt, kreeg dat mailtje ook.

Richard v D., FireMultimedia
2 sep 2010 14:50 
Hebben ze knap voor elkaar gekregen, minimaal aantal tekens is normaal 3.

Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende 

© Copyright TargetMedia 2001-2012 | Mobile | Premium SMS | Micropayments | Muziek downloaden | Ringtones Bekijk bezoekers statistieken RSS feed