Stefan de G., Particulier |  8 aug 2010 19:23 | Ligt er een beetje aan waar je nieuws leest. In ieder geval staat er een leuk stukje op Techzine over:
(Log in om link te zien!) |
| | |
Marian en Arno P., Particulier |  8 aug 2010 21:50 | Nou , we zullen eens gaan testen, heb de site (Log in om link te zien!) online gegooid,de doelgebruikers op Nederland gezet, eens kijken wat google er van vindt, wie een link wilt ruilen kan dit natuurlijk doen via de linkexange |
Aangepast op 08-08-2010 21:55 door Marian en Arno P.
| | |
P. Verlaan, Uitgestippeld |  8 aug 2010 22:30 | Ik heb de opmars van .co een beetje gevolgd maar nog niks vastgelegd. Wat ik eruit op kan maken is dat .co een sterke extensie wordt/is vergeleken met .ws, .fm of .tv met Nederlandse content. Zien jullie dat ook zo? |
| | |
Stefan de G., Particulier |  8 aug 2010 23:19 | Nee, zo zie ik het niet. Ik zie de .co als ideale typo's van de .com varianten. |
| | |
Joep Dohmen, JMD Hosting |  9 aug 2010 12:24 | Ik vraag me alleen af, wat heb je aan een typo? Mensen die zelf een domeinnaam intypen (alleen dan kan je immers een typo maken) die kennen de site, weten wat ze zoeken en waarom ze naar die site gaan. Krijgen ze vervolgens op de .co-variant een hele andere site te zien, dan is het enkel 'Hé, shit, verkeerd ingetypt' en vervolgens is de bezoeker weg. Ik zie hier weinig commerciële waarde in. |
| | |
Dylan J. A., Particulier |  9 aug 2010 12:42 | Ik vraag me alleen af, wat heb je aan een typo? Mensen die zelf een domeinnaam intypen (alleen dan kan je immers een typo maken) die kennen de site, weten wat ze zoeken en waarom ze naar die site gaan. Krijgen ze vervolgens op de .co-variant een hele andere site te zien, dan is het enkel 'Hé, shit, verkeerd ingetypt' en vervolgens is de bezoeker weg. Ik zie hier weinig commerciële waarde in. |
|
Als jij nou jmdhosting.com hebt wil je ook graag de (typo) .co |
| | |
Stefan de G., Particulier |  9 aug 2010 19:21 | @Joep: Je weet dat typo's erg veel geld kunnen opbrengen qua advertentie inkomsten? |
Aangepast op 09-08-2010 19:21 door Stefan de G.
| | |
Joep Dohmen, JMD Hosting |  9 aug 2010 19:31 | Uiteraard, totdat je een merknaam misbruikt en je de domeinnaam kan inleveren.. |
| | |
Robin C., Particulier |  9 aug 2010 20:28 | Ik heb 1tje van Rick van B geregd, gezond.co en financieel.co |
| | |
Vorige | 1 | 2 | 3 | | 5 | Volgende
| |
|
|
|